@lfa Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skal kjøpe multimediaspiller til mannen og har kikket litt på denne. Er det noen som har erfaringer med den? Har også kikket på Archos 5 og 7. Hvilken ville dere valgt? Evnt. en annen? Lenke til kommentar
Vostok.no Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Skal kjøpe multimediaspiller til mannen og har kikket litt på denne. Er det noen som har erfaringer med den? Har også kikket på Archos 5 og 7. Hvilken ville dere valgt? Evnt. en annen? Skal ikke si så mye om Cowon Q5W, siden jeg kan være subjektiv. Men nevner bare at det var en test om den i siste Lyd & Bilde, hvor den fikk 5 av 6 stjerner. + var Design, Bildekvalitet og Lydkvalitet. - var prisen. Til opplysning finnes den i 80GB også. Om du vil lese om brukeres erfaring kan du besøke siden www.iaudiophile.net Om du har mulighet til å dra på Electroworld på Lillestrøm i midten av november, kan du se nærmere på Cowon sine produkter. Lenke til kommentar
@lfa Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Takk for link til iaudiophile. Har denne (med 80 GB i stedet...) som et soleklart førstevalg, men hører gjerne med flere som måtte ha noe de anbefaler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 De nye archos spillerne er absolutt noe å se opp for. begge spilelrne, cowon og archos, har litt brukergrensesnittproblemer. Q5 er dyr, men det er archosen og (jeg ignorerer pixmania sine priser, den siden burde sparkes ut av prisguiden sammen med amentio). Archos er best på tilbehør, Cowon er best på lydkvalitet. Begge to er gode spillere så det kommer egentlig an på hva du selv liker best Lenke til kommentar
Ty Cobb Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (jeg ignorerer pixmania sine priser, den siden burde sparkes ut av prisguiden sammen med amentio). Hva er det jeg ikke har fått med meg? Hørt mye rart om Amentio, men hva er det Pixmania har gjort galt i det siste? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (jeg ignorerer pixmania sine priser, den siden burde sparkes ut av prisguiden sammen med amentio). Hva er det jeg ikke har fått med meg? Hørt mye rart om Amentio, men hva er det Pixmania har gjort galt i det siste? Grunnet alt fra postgang til tid for retur anser jeg ikke en franskbasert nettbutikk som relevant for norge samme om de sender varer hit og det står på norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå