addriaaan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Apple iMac 24" Er denne maskinen bra? Hvilke programmer kan jeg ikke bruke på mac som jeg kan på windows? Kan jeg koble til en skriver? Er harddisken og annet utstyr i skjermen? Jeg har 2 windows Pc`er fra før av. Packard bell (bærbar XP) Fujitsu Siemens (Stasjonær vista) Går det og ha MSN Messenger installert? Takker for alle svar Hilsen Adrian Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja. Ingen, bare innstaller Windows så kan du bruke alt. Ja. Ja. MSN går greit, men bruk et program som heter Adium. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Husk at maskinvaren på denne Mac'en er vanvittig svak i forhold til det du får hvis du kjøper en vanlig PC til samme prisen. Lenke til kommentar
godal Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 vanvittig svak og vanvittig svak, poenget er vel heller at du kan få en pc med bedre ytelse mye billigere, men den er rask og fin... som du sikkert vet betaler du litt for designet osv. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Som du vet kjører Apple sine maskiner OSX Leopard som operativsystem. Dette stiller helt andre krav til maskinvaren enn det Windows Vista gjør. Brukere opplever derfor at selv om man betaler i overkant mye for en såpass svak maskinvare, så fungerer det veldig bra. Men jeg anbefaler å velge 1GB RAM, og så heller oppgradere til 2 GB i etterkant. Dette viser seg å være sparsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå