hojohansen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hva finnes det av slike kamraer - og som tar gode bilder? Da kan jeg skåne min D80 i dårlig vær å heller bruke denne.. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er vel ikke mange som kommer i nærheten av Olympus' Mju SW-serie når det gjelder robusthet (en voksen på forumet har hevdet å ha stått på sitt..) og toleranse for vann (tåler flere meter under skorpa..). Bare så synd at bildekvaliteten fra disse suger så det holder. Har selv både prøvd og sett bilder fra en rekke av modellene, den siste var 1030, og de har til overmål blitt dårligere for hver modell, mer eller mindre en direkte konsekvens av økt oppløsning. En annen mulighet er å gjøre som jeg har gjort. Jeg kjøpte et Fujifilm F40fd (les min omtale), som takler høyere ISO meget godt. I tillegg fant jeg en undervannspose (les min omtale) på eBay til en slikk og ingenting. Jeg kom på at den jo kan brukes til mer enn undervannsfoto. En tur ute i drittvær kan jo også være et mulig bruksområde for posen. En kombinasjon av godt kompakt og sikring mot fuktighet som iallfall jeg har satt pris på. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå