Gå til innhold

Aprilsnar!!!


AssKicR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har ikke fått gjort noe ennå, men tentke egentlig å si at det har kræsjet en cola bil utenfor huset mitt og at det er gratis cola til alle...

 

men jeg er ikke helt sikker på hva det blir til....

 

jeg tenkte kanskje å late som jeg legger ned nett siden min...men det er jo ikke noe stort....det heller....

 

tenkte også å legge ut masse "lissom" bøter på bilene utenfor...og skrive haha på baksiden..

Lenke til kommentar
har ikke fått gjort noe ennå, men tentke egentlig å si at det har kræsjet en cola bil utenfor huset mitt og at det er gratis cola til alle...

 

men jeg er ikke helt sikker på hva det blir til....

 

jeg tenkte kanskje å late som jeg legger ned nett siden min...men det er jo ikke noe stort....det heller....

 

tenkte også å legge ut masse "lissom" bøter på bilene utenfor...og skrive haha på baksiden..

 

det med cola bilen skjedde en gang utenfor Sandefjord da jeg skulle til flyplassen. Ironisk ikke sant.

Lenke til kommentar

Lokalavisa skrev engang at Polet hadde fått inn _tønner_ med vin i stedet for flasker - og at det var fiiin fransk vin for 10 kroner literen. Så troppet avisa opp og tok bilder av køen - der det stod folk med 10-liters dunker og bøtter. En virkelig klassiker! :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...