AssKicR Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva gjode du slags spøk... jeg skrudde alle klokker i huset 1 time frem eg Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er ondskapsfult, selv om det er værre å stille klokkene en time tilbake! Lenke til kommentar
xthal Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 vurderer om jeg skal sende ut virusvarsel til alle på jobben eller no slikt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nei faen heller. det hadde vært ris til egen bak. Resten av dagen i telefoon sa du! Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 har ikke fått gjort noe ennå, men tentke egentlig å si at det har kræsjet en cola bil utenfor huset mitt og at det er gratis cola til alle... men jeg er ikke helt sikker på hva det blir til.... jeg tenkte kanskje å late som jeg legger ned nett siden min...men det er jo ikke noe stort....det heller.... tenkte også å legge ut masse "lissom" bøter på bilene utenfor...og skrive haha på baksiden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg rekker ikke noe særlig så jeg overlater det til noen andre Lenke til kommentar
uranus Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 har ikke fått gjort noe ennå, men tentke egentlig å si at det har kræsjet en cola bil utenfor huset mitt og at det er gratis cola til alle... men jeg er ikke helt sikker på hva det blir til.... jeg tenkte kanskje å late som jeg legger ned nett siden min...men det er jo ikke noe stort....det heller.... tenkte også å legge ut masse "lissom" bøter på bilene utenfor...og skrive haha på baksiden.. det med cola bilen skjedde en gang utenfor Sandefjord da jeg skulle til flyplassen. Ironisk ikke sant. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det er bare så sinnsykt vanskelig å komme på en brukandes spøk som blir tatt på alvor og som samtidig ikke er lame. :/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Har ikke lurt eller blitt lurt enda. Lenke til kommentar
EC Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Lokalavisa skrev engang at Polet hadde fått inn _tønner_ med vin i stedet for flasker - og at det var fiiin fransk vin for 10 kroner literen. Så troppet avisa opp og tok bilder av køen - der det stod folk med 10-liters dunker og bøtter. En virkelig klassiker! Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hva jeg gjorde av aprilspøk? Skrev en tråd i forumet selvfølgelig: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...2898&highlight= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå