-Teddy- Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg som trodde "Tulip Ego" var et toastjern... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dette var artig lesing! Og plusset er jo at de skriver litt om kvart produkt! Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Synes også slik er artig å lese, ikke minst fordi det forteller noe om oppfattelsen av status. Nå syntes jeg ikke det å ha Hasselblad sitt kamera, samt de to objektivene inn i lista er så rasjonelt i forhold til resten av utvalget. Hasselblad sitt kamera er verdt hver eneste krone ut fra sitt bruksområde, det samme gjelder Sigma sin zoom. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Sigma 200-500 mm f/5.6 En litt grov skrivefeil. Den er f/2.8. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg undres på hvorfor noen i det hele tatt lager slike ting. det eneste poenget med det må da være at det skal være dyrt. om det kan brukes til noe virker å spille en mindre rolle kanskje det er en god i de at noe av det man betaler for slike ting hvis de kommer i salg brukes til støtte de som ikke har det så bra Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg som trodde "Tulip Ego" var et toastjern... Trodde jeg òg Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 En dag skal jeg ha nok penger til å kjøpe noe av det der... Kanskje et kabinett av gull med litt konfliktdiamanter? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 "tastaturet har fått flere lag maling, påført med en spesiell pensel laget med hårstrå fra jomfruer." Av en eller annen grunn er jeg overhodet ikke overrasket siden det er Japan det er snakk om. Men nå har jeg sett så mye rart derifra, så det er vel derfor. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg som trodde "Tulip Ego" var et toastjern... Jeg tror at den er noe av det styggeste jeg har sett, om de skal ha noe eksklusivt så ville ikke jeg satset på noe orginalt og heller holdt meg konservativt til vanlige former. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Tastatur malt med japanske jomfuhår-pensler :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 påført med en spesiell pensel laget med hårstrå fra jomfruer. eh..hvilke type hårstrå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 påført med en spesiell pensel laget med hårstrå fra jomfruer. eh..hvilke type hårstrå? Tipper kjønnshår. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 slike "unødvendige" nyheter er resultatet når hardware.no har nyhets-tørke i helgene. og når ingen dytter ut nye ting så blir det sånn her istedet. så jeg skylder egentlig ikke på noen som helst. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Den PC'n av platina og diamant eller no sånt burde jaggu ha diamant i kjøleren ettersom det skal lede varme 10 ganger så bra som kopper Hasselbladen med 50 megapixels er jo morsom sak Vært borti 40 megapixls versjon av Hasselblad, artig sak Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 *gjesp* kjedelig..... unyttig... Totalt verdiløs... "artikkel" for min del. Det oser jo dingz/itavisen av denne artikkelen... Hvis jeg vil lese om totalt verdiløse ting som er overøst av diamanter for å bli dyre så har jeg dingz.... Jeg tregner ikkw HW/TEK til å gjøre det samme......... Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvordan i alle dager klarer de å få 130 kulelagre inn i den telefonen? Tipper det skal være ett kulelager med 130 kuler. Fullt mulig med 130 kulelagre i en telefon... Da jeg ikke fikk med meg hvor de sto antar jeg det var en slidetelefon der målet var at den skulle vært vannvittig jevn å åpne? Dette må du forklare. Et kulelager består av et antall kuler som ligger mellom to baner. 130 av disse vil ta mye plass, så jeg antar at det er snakk om et kulelager som inneholder 130 bittesmå kuler for at roteringen av telefonen skal gå jevnt. Noe lignende denne: Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Den PC'n av platina og diamant eller no sånt burde jaggu ha diamant i kjøleren ettersom det skal lede varme 10 ganger så bra som kopper Der sier du noe. En artikkel med forskjellige pc-deler laget av ufattelig dyre stoffer men som faktisk fungerer bedre enn de beste normale delene er noe jeg kunne tenkt meg å lese. Ser for meg en væske-prosessorkjøler i rein diamant og kabler av karbonfiber og mating av flytende nitrogen inn og nitrogengass ut... Samme for skjermkort også selvfølgelig Hadde vært genialt om det hadde finnes slike deler, og noen hadde laget en artikkel her med en drømme-pc av slike ting. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 hvor mange år skal den brukes før du kaster den ? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) får meg til å tenke på filme "blood diamond" samt sykelig borskjemte pappa-jenter.. edit: når en diamant faller av blir produktet sikkert kastet eller gitt til en av de personlige tjenerene..(kastet) hvor mange år skal den brukes før du kaster den ? helt til neste produkt kommer.. om det så skulle være 3 måneder eller 16 år.. Endret 2. november 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) *dobbelpost* Endret 2. november 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå