mmm320 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Noen som vet om noen guider til å lage et eget program til å styre en usb missile launcher? Holder på med et lite prosjekt, og har ikke serlig peiling på vb. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ville sjekket hjemmesiden til produsenten av den medfølgende programvaren, og til produsenten av launcheren. Kanskje det eksisterer et sdk av et slag, driver finnes jo. Dessuten tror jeg ikke VB er et godt valg for akkurat dette. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 (endret) skal se gjennom cden når jeg får tid til det. Hele vitsen med å styre usb rocket launcheren, er at jeg har demontert den, og skal bruke motorene og hele usb opplegget til å kontrolere en hjemmelaget tegnemaskin... Har nok tatt meg en god del vann over hodet her, men hvis noen har noen forslag eller tips, så taes det i mot med stor takk. Håper noen kan hjelpe meg på vei interessant stoff: http://www.roborealm.com/tutorial/usb_miss...er/slide020.php Min er en annen modell, men regner med at det er samme innmaten Endret 1. november 2008 av jorgen_re Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå