Gå til innhold

Tom Clancy's Ghost Recon


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Sikkert Law. les missionet ditt der bruka å stå ganske godt forklart.

 

I debatten mellom Grec og op.flash lika eg heilt klart begge spela.. men det eg har spelt mest i alle fall i Multi er Ghost Recon. prøvde iherdig å få til op.flash i dei stonde og men det var alltid ett eller anna som gikk gale. Det var for masse buggs i spillet.. (veit ikkje om update har ikkje prøvd). Coop er Ghost Recon klart bedre, og det er veldig underholdande og..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg syns Ghost Recon bare blir bedre og bedre, :wink:

Skogsbrett og andre åpne brett er toppen, mye bedre enn trange korridorer og huler!!

 

Spesiellt multiplayer'n er fantastisk, mange forskjellige muligheter der, og nå er jo Desert Siege kommet for en stund siden og. Red Storm og UBIsoft har også vært flinke med å komme med oppdateringer, noe jeg syns er veldig bra siden det hjelper til å holde liv i Spillet! Dessuten er UBI på banen med sponsing av div premier til turneringer etc. BRA!!

 

sjekk denne :"UBIsoft Nordic GhostRecon site"

 

Nå begynner det snart å komme inn Custom-maps også.

man trenger jo nesten ikke noe annet spill, hehe

(selv om "Rainbow Six: Ravenshield" blir et must da.......)

 

vel, det får vel være nok skryt, hahahaha

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

til du som synes d var masse bugs og greier som gikk dårlig.....jej har fixa MP missions i løptet av 10 minutter og spilt sammen med minst 3 andre på dem. OP flaspoint har gjort det kjempe enkelt å lage missions, om d så bare er missions der du skal drepe noen tanks platooner. MP demoen som var med incite for en god tid siden har jeg spilt opp og opp igjen med noen venner. den er mye mer underholdenes en GR, siden du kan kjære o formasjoner eller flere i et kjøretøy samtidig som du kan drive strategi. GR singelplayeren er genial, men MP synes jeg ikke var så morro.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


Greit nok, men alle bør da prøve begge spillene før de spør slike teite spørsmål
:grin:

Det jeg mente var frihet til å gå inn i et vilketsomhelst hus, til å kjøre rundt en hel øy, til å "klatre" fjell på 600 m.o.h, til å fly et helikopter, a10 thunderbird eller noe annet.

For ikke å snakke om den suverene radioen og ikke minst tropp kontrollen du har, du kan kommandre dem til å (gå inn i, assigne en som gunner, en som pilot)fly et helikopter og angripe et hus hvis du vil.

(Hus tar faktisk skade av raketter o.l)

I Grec er slikt kulisser, og spilleområdet er svært begrenset, du har ikke stor valgfrihet.


Ikke realistisk ?

Vel, se på siktet f.eks, det er jo en stor greie mitt på skjermen, virkelighetsnært ?

Man kan f.eks ikke gå opp på en liten ås engang, man må gå mer eller mindre forutbestemte veier.

Plutselig popper det opp fra intet soldater rett bak deg aka. "forsterkninger".

Alt er så statisk.

Veldig lett og skyte ned noen, snipere har meget dårlig rekkevidde i forhold til assultgevær.

OSV.


 

Harru sett.

Jeg har prøvd flashpoint etter at jeg hadde spilt gjennom GR, og var dårlig skuffet over flashpoint. Hva er det med han derre som roper ut hele tiden?

 

Frihet hr du nok av i GR. Du kan fint gå opp en åsside, men klatring og svømming skal du ikke bedrive. Hus kan du gå inn i så lenge dører ikke er låste eller igjenspikret. Du kan fint sprenge vekk dører med granatkastere, ta vinduer og lamper med kuler osv.

Fly rundt i choppers og bruke tank busters osv? hvor skal man trekke grensen... hadde vært fint å få med hva som skjer når gutta går på do også. Spillet dreier seg om det som skjer etter at gutta er fremme i teateret, og detta ække piloter.

 

Du kan kommandere folka dine rundt og inn i hus og hytter, endre rules of engagement og bevegelsesmønster osv, så her mangler intet.

Soldater popper opp? hmpfff har jeg ikke sett enda, og jeg har vært gjennom GR og DS, alle 23 oppdragene både på vet og elite.

Jeg har en kompis som ikke har lært seg å tolke ti og kompass osv, og som banner fælt hele tia, men det får han bare gjøre til han skjønner at han treffer fienden i nord når han løper alt annet enn sør, øst eller vestover.

 

Jeg tror noen må ta seg tid til å forstå spillet før de kvesser nebbet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...