eshans Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg vurderer om jeg skal kjøpe meg en bærebar pc. tenker på å bruke den til skolearbeid, koble til tv`n for å se film, bruke den også litt som spill pc, men ikke de mest krevende spillene. Jeg har sett på en fra dell. kommenter gjerne den her *Intel® Pentium Dual Core Processor T3200 (2.0 GHz, 667 MHz FSB, 1 MB L2 cache) *Ekte Windows Vista® Ultimate SP1 - norsk Microsoft® Works 9.0 - Norwegian *1 års begrenset garanti ? Hente- og returservice *15,4-tommers widescreen WXGA+ WLED (1280 x 800) TFT-skjerm med TrueLife? *2,0 megapikslers integrert webkamera - CCFL *Ruby Red med silke-finish *4096MB 800MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2x2048] *160 GB (5400 rpm) SATA-harddisk *256 MB ATI® Radeon? HD 3450-grafikkort *Fixed Internal Blu-ray Disc (DVD+/-RW + BD-ROM) Slot Drive including SW *Primært 6-cellers litiumionbatteri (56 W/t) *Biometrisk fingeravtrykksleser er dette en bra nok pc eller betaler jeg overpris for at dette er Dell pc, men jeg kan få en like bra pc til like bra pris? kom gjerne med forslag til andre pc`er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå