Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Har lenge savnet en Nemi-tråd her, så jeg fant ut at jeg bare skulle lage en selv. Håper det er flere enn meg der ute som digger denne tegneserien. hSelv har jeg lest siden 2002 ca, og Nemi er min favorittegneserie. Jeg stjeler litt tekst fra wikipedia som forteller kort om tengeserien: Nemi er en norsk, humoristisk tegneserie skrevet og tegnet av Lise Myhre siden 1997. Serien handler om Nemi, ei ung, svartkledd metal-jente som kommenterer den uforpliktende ungdomsverdenen omkring seg med både forakt og selvironi. Seriene om Nemi syndikeres som daglige striper i aviser og blader i flere land, og har blitt særlig populær blant ungdomsjenter. Nemi har også blitt utgitt i flere egne seriealbum. Til slutt legger jeg ved noen linker: Mer om nemi på Wikipedia Nemistriper på Dagbladet Nemi-stuff Endret 24. november 2008 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 På tide med en nemi-tråd her på forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ja, synes det er litt for mye anime & stuff, men er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Elsker nemi, men leser det uheldighvis bare av og til. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Er det bare jeg som synes kvaliteten på Nemi har falt de siste årene, føler liksom at det ikke er like bra sm før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Prøv å være like original år etter år selv og se hvordan det går. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Er det bare jeg som synes kvaliteten på Nemi har falt de siste årene, føler liksom at det ikke er like bra sm før. Synes det er bra jeg. Kan hende du føler det pga. det har vært så lite nytt mens hun var gravid da, altså siden det var så mange gamle striper? Skulle vært mer Nemi i alle fall, men er kanskje ikke så lett å lage så mange striper hele tiden. Synes og de kunne hatt en annen serie enn Fabler som tar plass i neste halve bladet virker det som. Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kan jo også være at du selv har utviklet deg siden du begynte å lese serien. kanskje den ikke treffer deg like bra som da du begynte å lese? jeg for min del synes fortsatt nemi er blandt de absolutt beste seriene produsert her til lands. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Pondus har utviklet seg svært siden starten, men for min del har det vært både opp- og nedturer. Nemi derimot har holdt seg i samme spor helt siden starten. Jeg hadde ikke hatt noe imot om den serien også utviklet seg litt videre. Begynner å gå litt lei de samme tingene om og om igjen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Har lagt ved en link hvor man kan kjøpe kalender, bøker, osv. De har en fin pakkepris på de tre første bøkene til 666kr Kan jo være et tips til julegaver for de som kjenner noen som liker Nemi. Lenke til kommentar
Alex009 Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det noen som vet om det kommer Nemi Julekalender i år? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser ikke sånn ut, da burde den vært i butikkene for lenge siden. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg kjøpte Nemijulekalenderen før jula i 2006, og jeg ble egentlig litt skuffet. Sjokoladene var ikke noe gode men sitatene var riktignok stort sett greie ^^ Lenke til kommentar
StoryOfTheYear Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Kan jo også være at du selv har utviklet deg siden du begynte å lese serien. kanskje den ikke treffer deg like bra som da du begynte å lese? jeg for min del synes fortsatt nemi er blandt de absolutt beste seriene produsert her til lands. Helt enig! Nemi er den beste serien her til lands! Jeg ler like høyt og godt hver dag pga Nemi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan jo også være at du selv har utviklet deg siden du begynte å lese serien. kanskje den ikke treffer deg like bra som da du begynte å lese? jeg for min del synes fortsatt nemi er blandt de absolutt beste seriene produsert her til lands. Helt enig! Nemi er den beste serien her til lands! Jeg ler like høyt og godt hver dag pga Nemi En av de beste i alle fall. Sammen med Pondus, Kollektivet og slikt. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå