Gå til innhold

Den lille Nemitråden

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132

Har lenge savnet en Nemi-tråd her, så jeg fant ut at jeg bare skulle lage en selv. Håper det er flere enn meg der ute som digger denne tegneserien. hSelv har jeg lest siden 2002 ca, og Nemi er min favorittegneserie.

Jeg stjeler litt tekst fra wikipedia som forteller kort om tengeserien:

Nemi er en norsk, humoristisk tegneserie skrevet og tegnet av Lise Myhre siden 1997. Serien handler om Nemi, ei ung, svartkledd metal-jente som kommenterer den uforpliktende ungdomsverdenen omkring seg med både forakt og selvironi. Seriene om Nemi syndikeres som daglige striper i aviser og blader i flere land, og har blitt særlig populær blant ungdomsjenter. Nemi har også blitt utgitt i flere egne seriealbum.

Nemi-2004.07.01.gif

Til slutt legger jeg ved noen linker:

Mer om nemi på Wikipedia

Nemistriper på Dagbladet

Nemi-stuff

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Er det bare jeg som synes kvaliteten på Nemi har falt de siste årene, føler liksom at det ikke er like bra sm før.

Synes det er bra jeg. Kan hende du føler det pga. det har vært så lite nytt mens hun var gravid da, altså siden det var så mange gamle striper?

Skulle vært mer Nemi i alle fall, men er kanskje ikke så lett å lage så mange striper hele tiden. Synes og de kunne hatt en annen serie enn Fabler som tar plass i neste halve bladet virker det som.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har lagt ved en link hvor man kan kjøpe kalender, bøker, osv. De har en fin pakkepris på de tre første bøkene til 666kr :) Kan jo være et tips til julegaver for de som kjenner noen som liker Nemi.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Kan jo også være at du selv har utviklet deg siden du begynte å lese serien. kanskje den ikke treffer deg like bra som da du begynte å lese? jeg for min del synes fortsatt nemi er blandt de absolutt beste seriene produsert her til lands.

Helt enig! Nemi er den beste serien her til lands! Jeg ler like høyt og godt hver dag pga Nemi :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+5132
Kan jo også være at du selv har utviklet deg siden du begynte å lese serien. kanskje den ikke treffer deg like bra som da du begynte å lese? jeg for min del synes fortsatt nemi er blandt de absolutt beste seriene produsert her til lands.

Helt enig! Nemi er den beste serien her til lands! Jeg ler like høyt og godt hver dag pga Nemi :)

En av de beste i alle fall. Sammen med Pondus, Kollektivet og slikt. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...