Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Faren min tror jeg bruker narkotika!

Gjest IKKEnarkoman

Anbefalte innlegg

Gjest IKKEnarkoman

I kveld for noen timer siden spurte faren min hva jeg hadde i munnen som jeg ikke ville spytte ut...Han trodde nok at jeg hadde noe i munne som var narkotika. Men egentlig satt jeg bare og tenkte og var trist. Sannsynligvis derfor jeg hadde et rart uttrykk i munnen/ansiktet. Han var på verandaen og tok seg en røyk i kveld. Og av ren tilfeldighet puttet jeg telefonen i lomma mi når han kom inn, da jeg satt ved kjøkkenbordet. En andre gang var han også ute og røyka, når han kom inn skjedde det samme på nytt. At jeg puttet telefonen i lomma av tilfeldighet når han kom inn. Så gikk jeg på do. Når jeg kom tilbake begeynte han å spørre hvorfor jeg skulte noe for ham. Jeg skjuler ikke noe sa jeg...Han tror jeg skjuler narkotika. Jeg sa dette til moren min, som bor noen mil unna. Hun rignte han, og lurte på hva som skjedde egentlig.

Han har sagt unnskyld til meg, men han er enda i tvil... :cry: Jeg og faren min har ALDRI vært uvenner før. Jeg er en gutt på 16 år. Og jeg bruker IKKE narkotika, som han kansje tror.

Hvordan kan jeg overbevise ham?

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I kveld for noen timer siden spurte faren min hva jeg hadde i munnen som jeg ikke ville spytte ut...Han trodde nok at jeg hadde noe i munne som var narkotika. Men egentlig satt jeg bare og tenkte og var trist. Sannsynligvis derfor jeg hadde et rart uttrykk i munnen/ansiktet. Han var på verandaen og tok seg en røyk i kveld. Og av ren tilfeldighet puttet jeg telefonen i lomma mi når han kom inn, da jeg satt ved kjøkkenbordet. En andre gang var han også ute og røyka, når han kom inn skjedde det samme på nytt. At jeg puttet telefonen i lomma av tilfeldighet når han kom inn. Så gikk jeg på do. Når jeg kom tilbake begeynte han å spørre hvorfor jeg skulte noe for ham. Jeg skjuler ikke noe sa jeg...Han tror jeg skjuler narkotika. Jeg sa dette til moren min, som bor noen mil unna. Hun rignte han, og lurte på hva som skjedde egentlig.

Han har sagt unnskyld til meg, men han er enda i tvil... :cry: Jeg og faren min har ALDRI vært uvenner før. Jeg er en gutt på 16 år. Og jeg bruker IKKE narkotika, som han kansje tror.

Hvordan kan jeg overbevise ham?

Tusen takk for svar.

Sett deg ned og snakk med han.. Finnest ingenting verre enn å prøve å unngå problemer!

Løs problemet mens det fortsatt kan vippe begge veier, isteden for at du sitter igjen med en forelder som ikke stoler på deg!

Lenke til kommentar

Dette er sånne ting som er litt morsomt.

Engang så var faren min på vei ut døra, også sa jeg ett eller annet. Husker ikke, men han fikk det til at jeg sa jævla hore! Jeg fikk en smekk, men han innså til slutt at jeg kanskje ikke sa det. Men fortsatt litt morsomt :p.

Endret av askldkalssda
Lenke til kommentar

Du bør sette deg ned å snakke med han om det som foregår. Prøv å forklare hva du egentlig gjorde de tilfeldige gangene han så deg gjøre noe "mistenkelig". Si til han at du godt kan bevise at du ikke bruker narkotika på forskjellige måter dersom han skulle ønske det.

Slike ting som du opplever nå er kjedelig og høyst unødvendig.

Lykke til!

Lenke til kommentar
T med deg far din på politistasjonen, og ta en pisseprøve. Bruker du ikke noe, har du heller ingenting å frykte. Det enkleste må da være en pisseprøve

Hvis man ikke gjør det så enkelt at man slipper å dra til politistasjonen for å ta en pisseprøve...

Lenke til kommentar

Hvis han ikke har gjort noe særlig galt tidligere så burde det ikke være nødvendig for han å ta en urinprøve for å få faren til å tro på han.

Jeg hadde værtfall blitt ganske så skuffet hvis moren min ikke kan stole på det jeg sier.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Hvis han ikke har gjort noe særlig galt tidligere så burde det ikke være nødvendig for han å ta en urinprøve for å få faren til å tro på han.

Jeg hadde værtfall blitt ganske så skuffet hvis moren min ikke kan stole på det jeg sier.

Helt enig. Faren bør tro på han hvis han ikke har et rykte som tilsier at han er shitkid.

Lenke til kommentar

Si til han at du ikke gidder det, og om han ikke har en drit troverdighet, at han kan ta deg med på politistasjonen for å ta en pisseprøve eller noe slikt. Litt provoserende å bli beskyldt for noe som overode ikke stemmer.

Så nettop at problemet var løst.

fortell hva du sa til faren din, reaksjon du fikk tilbake osv..?

Endret av 13375k1133z
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Du kan ikke bare si at tråden må stenges uten å si hva som har skjedd, dette er som reality-TV, bare bra! We need our fix!

Hahahahahaha :!: Nydelig sagt ;)

Men ja, som andre har sagt, sett deg ned og forklar han at du ikke bruker noe som helst, og at om det skulle være nødvendig kan du ta prøver som viser at du snakker sant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...