Gå til innhold

Trenger hjelp til valg og problemer

Anbefalte innlegg

Har vert en ubuntu bruker i ca 3uker og har hatt relativt ok erfaring. Har ikke fått til trådløst og systemet har hengt seg skikkelig under filmer av og til men ellers har det vert ok. Men jeg trenger trådløst til skolen så jeg updatet til 8.10 i håp om det fikset problemnet. Men nejda nå er alt bare helt fucked. Nå kan jeg ikke få wine, alt går tregere og jeg har enda ikke trådløst

Utifra hva jeg sier om pcen min under så skulle det ikke være problem å finne en distro som bare er stabil og funker med min pc?

Jeg er VELDIG avhengig av data og spessielt at dataen er stabil.

Den baerbare dataen jeg bestilte er her: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...t:10552325;fl:0 Litt oppdatert prossesor, skjerm,hd og minne!

Så anbefalinger til distroer som dere tror kan installere alt selv (drivere) og som er stabile. er så irretereande at jeg har hatt en skolepc i 3uker og har kun sitt film på den hjemme så takk vis noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har drevet å feilsøket, endret manuelt, kompilert drivere etc for å prøve å få 8.4 til å fungere, for å å oppgradere til 8.10 fordi «ingenting» fungerte i 8.04, ville jeg heller anbefalt deg å installere 8.10 fra scratch og begynne på nytt. Da er du sikker på at intet søppel følger med fra forrige installasjon.

Lenken din til datamaskinen fungerer ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...