Gå til innhold

Gaming Skjerm tips

furbz

Anbefalte innlegg

Jeg lurer gjerne på Hvilken skjerm jeg bør kjøpe for spilling. jeg spiller for det meste WoW og endel FPS spill. vil helst ha uten Widescreen. samme hva pris, så lenge skjermen er super. så hadde noen gitt meg noen tips på en bra skjerm, så hadde det vært supert:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvorfor vil du ikke ha widescreen skjerm?

har du prøvd og f.eks spille cs i widescreen format?:) ikke noe serligt det der, gjelder så og si alle FPS spill. er klar over at du kan stille widescreen skjermene til f.eks 1280x1024, men man spiller jo såklart ikke sånt, hvem vil vell ha et par svarte streker på siden som ikke brukes?^^

Lenke til kommentar

De fleste FPS spill har jo også widescreen oppløsning som et alternativ, vet ihvertfall at f.eks CS source kan kjøre 1920*1200, så ikke kom her å si at de fleste FPS spill bare kan kjøres på 1280*1024 oppløsning. Og ALLE andre spill kan kjøre 4:3 og 16:9/16:10

Endret av leo123
Lenke til kommentar

sorry for at jeg ikke liker widescreen da:P har altid hatt non widescreen skjerm, og derfor vil jeg fortsette med det, pga liker ikke at bildene blir dratt flat og lange. vil ha den 4x4 hvis dere forstår. spørr gamere, om de vil ha widescreen skjerm. da kommer di bare til og se domt på deg:) uanz, takk for svar:) hvis dere har noen skjermer dere vet er bra for gaming, så kom med dem:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...