ilovebrownies Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg får meldingen "Could not open file, archive type not supported". Kan dette stemme? Kan ikke huske å ha måttet installere noe for å få til dette i 7.10 eller 8.04. Bruker samme tråden til å spøre om en ting til Går det an å installere VirtualBox pakken til Hardy i Intrepid? Det er nemlig ikke oprettet noe offisielt repo for Intrepid. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 For å få .rar-støtte; installer 7zip Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 For å få .rar-støtte; installer 7zip Holder vel i massevis å installere {,un}rar.. Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Ok, da var problemet med .rar filer løst. Installerte like greit 7zip pakken, så har jeg støtte for .7z filer også. Noen som vet om det med å installere VirtualBox under Intrepid? Lenke til kommentar
olear Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Virtualbox er avhengig av kernel moduler for å virke skikkelig, du bør nok vente til det kommer en versjon for Intrepid (kanskje det ligger vbox-drivere i repo?). EDIT: installerer du unrar får du støtte for RAR i alle pakkeprogram. Endret 31. oktober 2008 av olear Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Fikk støtte for RAR i Fileroller når jeg installerte 7zip. Lenke til kommentar
olear Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det er fordi 7zip drar inn unrar som en avhengighet. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 VirtualBox fungerer utmerket her. 64bit Intrepid og den siste utgaven av VirtualBox, vel å merke ikke OSE versjonen. atlef. Lenke til kommentar
Del Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bare installer ubuntu-restricted-extras, så får du alt i en pakke, inklusive rar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå