TrueNo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Er det noen som kan anbefale ett bra hovedkort til E-8400? Jeg legger til at det ikke må være noe spesiellt dyrt Takk på forhånd Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Kan anbefale alle p35/p45/x38/x48. Alle disse chipsetta klokker bra med e8xx serien! Selv har jeg et Asus p5k Deluxe (p35), dette klokker veldig bra med e8xx serien. Har også et Asus Evolution x48 kort som klokker e8xx noe heftig. Det er egentlig bare å kjøpe det hovedkortet som passer til lommeboka di. Når det gjelder klokking, så liker jeg best Asus og Abit, da jeg har mest erfaring med disse biosene som er i disse hovedkorta. Veldig mange som liker gigabyte også, men dette er jo som sagt en smaksak Dette kortet er legendarisk når det gjelder stabilitet og overklokking. Dette kortet er jo ganske rimelig også http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&a...mp;QSID=8256578 Endret 1. november 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå