Comma Chameleon Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Fant ingen tråder om dette geniale programmet, så tenkte det måtte lages. Regner med det er flere enn meg som følger med på nytt på nytt, enten det er på fredagskveldene, eller på NRKs nett-tv. Kveldens episode var forøvrig utrolig bra, og lo høylydt mange ganger. Spesielt av mobbingen av Kristian Valen og våpnene hans. De som ikke så episoden kan se den, og noen tidligere episoder her Nytt på nytt er i min mening beste norske TV-program Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Slutta og følge med etter at hun nye dama ble med. Syntes hun bare var irriterendes. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg synes Linn Skåber gjør en kjempegod jobb. Mange morsomme vitser, og en del ordspill. Og en del selvironi. Men selvsagt er favoritten Knut Nærum. Fantastisk mann. Lenke til kommentar
Pigeon Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg ELSKER nytt på nytt! Linn er faktisk favoritten min! Det er alltid like morsomt når hun sier ting og så pling'er i glasset :!: haha! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Festlig program. Må forrsten si at Linn Skåber har vært en god erstatter for Anne Cath. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Linn Skåber har tatt seg opp. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det har hun. Og Knut Nærum er den mest geniale mannen noensinne. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gleder meg til i morgen, deilig å slappe av med nytt på nytt etter en lang, slitsom uke Noen som vet hvem som er gjester? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Digger nytt på nytt! Jon er bra, Linn også, men Knut er best Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Gleder meg til i morgen, deilig å slappe av med nytt på nytt etter en lang, slitsom uke Noen som vet hvem som er gjester? Det er fornyingsminister Heidi Grande Røys og morodame Pernille Sørensen som stiller i morgen. Eller tidligere i kveld, strengt tatt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Skeptisk til HGR, men Pernille blir nok bra. Men er ikke HELT overbevist. En del av de morsomste folkene gjør seg dårlig på NpN. Are Kalvø var for eksempel ikke spesielt morsom. Beranek hadde nok klart det bedre. Jens Stoltenberg var dog j*vlig bra, så kanskje HGR er kveldens beste? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har Stoltenberg vært gjest på Nytt på nytt? Noen som vet hvilken sessong det var? Var vel ikke i år? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Det var ikke i år. Men ja, det har han. Hærland har i ettertid sagt rett ut at han var en av de beste gjestene i hennes øyne. Husker ikke når. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nytt på nytt er genial Minner meg på at det er ikveld *SE* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 45 minutes to go Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Nå bør dere sitte i sofaen! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Laptop i sofaen. Best of both worlds. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 Haha, "Nytt på nytt: Obama special" eller noe? Nei for all del, morsom episode Synes dog det var mye tullprat, og lite oppgaveløsning. Men ikke dårlig. Episoden på NRKs nett-tv Lenke til kommentar
ClarinettoPrimo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Har du blitt kalt inn på teppet? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Synes episoden forrige fredag var utrolig bra! Kristian Valen og Freddy Dos Santos som var gjester, og ble positivt overrasket over Valen. Som dere sier er det ofte at komikere ikke klarer seg saa bra, men han kom med noen utrolige morsomme replikker i ny og ne! Har ikke sett forrige episode enda.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå