Gå til innhold

Kule hodetelefoner med bra lyd!

The Fox

Anbefalte innlegg

Har tenkt og kjøpe et nytt hodetelefon.. Som isolerer, men det må ikke være så stort.. Har Koss porta pro som de fleste, men har lyst på et til... Har sett hodetelefoner som er lagd i sammarbeid med Beats og Dr Dre, de ser jævlig kule ut, og har sikkert bra lyd, men prisen er jo altfor høy! Noen som vet om noe lignende..

Ps. Pianolakken på hodetelefonen fra Dr Dre ser veldig fint ut, og hadde vært kult med det...

Takker for alle svar :D

Endret av The Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Akg 530 er bra lukkede, men er kanskje litt for store vis de skal være portapro. Du kan jo dra og prøve akg 518dj ett sted da. Jeg gjorde det, soundgarden i porsgrunn. De funga fint de, tror faktisk de var lukket, ihvertfall mere en portapro. men noe lyd kommer jo ut selfølgelig, når det ikke er noe som dekker helt over øret. mess koss portapor bråker jo. Bruker det nå, bare venter på akg 530 gleder meg som en unge på juleaften:D

Lenke til kommentar
Akg 530 er bra lukkede, men er kanskje litt for store vis de skal være portapro. Du kan jo dra og prøve akg 518dj ett sted da. Jeg gjorde det, soundgarden i porsgrunn. De funga fint de, tror faktisk de var lukket, ihvertfall mere en portapro. men noe lyd kommer jo ut selfølgelig, når det ikke er noe som dekker helt over øret. mess koss portapor bråker jo. Bruker det nå, bare venter på akg 530 gleder meg som en unge på juleaften:D

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar

De er lukket ja.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Du er en unge..... på julaften. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...