The Fox Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Har tenkt og kjøpe et nytt hodetelefon.. Som isolerer, men det må ikke være så stort.. Har Koss porta pro som de fleste, men har lyst på et til... Har sett hodetelefoner som er lagd i sammarbeid med Beats og Dr Dre, de ser jævlig kule ut, og har sikkert bra lyd, men prisen er jo altfor høy! Noen som vet om noe lignende.. Ps. Pianolakken på hodetelefonen fra Dr Dre ser veldig fint ut, og hadde vært kult med det... Takker for alle svar Endret 31. oktober 2008 av The Fox Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Hva er en "ikke for høy" pris da. Help us out, we are not mind readers Endret 1. november 2008 av GnoMiz Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Hva er en "ikke for høy" pris da.Help us out, we are not mind readers Vel... Kanskje 500,- Men hvis det finnes noen til 1000,- eller mellom, så ta med de også.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skal du ha noe som isolerer til den prisen får du langt ifra topp lydkvalitet. Bruk prisguiden og sjekk ut AKG og Sennheiser Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Skal du ha noe som isolerer til den prisen får du langt ifra topp lydkvalitet. Bruk prisguiden og sjekk ut AKG og Sennheiser Okei.. Takk Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Akg 530 er bra lukkede, men er kanskje litt for store vis de skal være portapro. Du kan jo dra og prøve akg 518dj ett sted da. Jeg gjorde det, soundgarden i porsgrunn. De funga fint de, tror faktisk de var lukket, ihvertfall mere en portapro. men noe lyd kommer jo ut selfølgelig, når det ikke er noe som dekker helt over øret. mess koss portapor bråker jo. Bruker det nå, bare venter på akg 530 gleder meg som en unge på juleaften:D Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Akg 530 er bra lukkede, men er kanskje litt for store vis de skal være portapro. Du kan jo dra og prøve akg 518dj ett sted da. Jeg gjorde det, soundgarden i porsgrunn. De funga fint de, tror faktisk de var lukket, ihvertfall mere en portapro. men noe lyd kommer jo ut selfølgelig, når det ikke er noe som dekker helt over øret. mess koss portapor bråker jo. Bruker det nå, bare venter på akg 530 gleder meg som en unge på juleaften:D Takk Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Akg 530 er bra lukkede, men er kanskje litt for store vis de skal være portapro. Du kan jo dra og prøve akg 518dj ett sted da. Jeg gjorde det, soundgarden i porsgrunn. De funga fint de, tror faktisk de var lukket, ihvertfall mere en portapro. men noe lyd kommer jo ut selfølgelig, når det ikke er noe som dekker helt over øret. mess koss portapor bråker jo. Bruker det nå, bare venter på akg 530 gleder meg som en unge på juleaften:D De er lukket ja. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Akg 530 er bra lukkede, men er kanskje litt for store vis de skal være portapro. Du kan jo dra og prøve akg 518dj ett sted da. Jeg gjorde det, soundgarden i porsgrunn. De funga fint de, tror faktisk de var lukket, ihvertfall mere en portapro. men noe lyd kommer jo ut selfølgelig, når det ikke er noe som dekker helt over øret. mess koss portapor bråker jo. Bruker det nå, bare venter på akg 530 gleder meg som en unge på juleaften:D Du er en unge..... på julaften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå