knegg Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hallo Min D-LINK DIR 655 fungera ikkje med breibands telefonen heime, alt fungera utenom lyd INN til telefonen! No sete eg med bærbaren tilkopla web interfacet og stasjonæren på diskusjon.no So i'm ready Kom med forslag/fakta om korleis man fiksa ditte Endret 2. november 2008 av knegg Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Du må forwarde port(er) i routeren. Den mest brukte porten er 5060 men det kan være flere porter som er i bruk. Hvilken leverandør av iptelefoni har du? http://portforward.com/english/routers/por...ernet_Phone.htm Lenke til kommentar
knegg Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Telenor breidbanstelefoni. Må det stå noko i IP adress feltet nedafor og i UDP feltet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det skal holde å aktivere UPNP i routeren. Telenor oppgir ikke faste porter så vidt jeg vet. Du kan også sjekke advanced, firewall og prøve å endre Application Level Gateway (ALG) Configuration. Du kan slå av sip og se om det hjelper. Du kan også prøve det samme med rtsp. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Fungerte det å disable greiene. takk endelig får eg brukt ruteren til fult potensiale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå