Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tør jeg å ta det siste skrittet?

Gjest Anonym15år

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym15år

Hei!

Jeg er en gutt på 15 år.

Nå har jeg begynt å få litt følelser for ei jente. Skal kanskje være med henne hjem fra skolen nå til neste uke.

Problemet er at jeg har hatt to kjærester i "historien", noe jeg synes er ganske lite. Har aldri (!) kysset ei jente skikkelig. Er jomfru. Har to foreldre som jeg synes er fryktelig irriterende når det kommer til jenter, og det er vel kanskje det punktet som holder meg mest tilbke. Høres kanskje barnslig ut men er ikke så lett..

Nå er jeg usikker på om jeg skal tørre å spørre henne om å bli sammen. Mam og Pap blir helt i hundre og det er så , ja...

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare kjør på! Er sikkert ikke noe sjakktrekk å lene seg over mot jenta og prøve seg på et kyss med en gang :p Men om du kjenner at hun tiltrekkes av deg også, så er det bare å kjøre på. Et "kysse-øyeblikk" er noe som bare plutselig skjer. Du kjenner at dette er et godt tidspunkt, og så bare skjer det :)

Dersom jenta ser ut til å gjengjelde dine følelser, da er det bare til å ta ting som det kommer, og kose deg! Og ang foreldrene, jeg tror de fleste foreldre er sånn. Mine foreldre/besteforeldre var helt ekstreme. Litt annerledes nå når jeg er eldre, og har et forhold på 1,5 år gående :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...