hl Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Åssen sletter jeg Win NT 4.0 fra maskinen min raskest? Lenke til kommentar
Mr_Dillon Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kan jeg spørre om hvorfor du skal slette det?` Dersom det er for å innstallere et annet OS over det gamle er det bare å sette igang innstallasjon og velge formatering av disken/partisjonen under innstallasjon. Andy Lenke til kommentar
hl Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Kan jeg spørre om hvorfor du skal slette det?` Dersom det er for å innstallere et annet OS over det gamle er det bare å sette igang innstallasjon og velge formatering av disken/partisjonen under innstallasjon. Andy Skal installere win 2003 server, får ikke alternativ om å formatere partisjonen. Ser ut som om den vil installeres i tillegg til NT 4.0. Derfor vil jeg slette NT 4.0 før jeg inst. 2003 server Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Boot opp med en win98 disk, den får du her. Med kjører du f-disk, sletter partisjonene og lager nye, restarter og formaterer disken deretter. Dog dette gir deg kun FAT/FAT32. Skal du ha noe annet sett disken inn i en annen maskin og kjør partition magic eller lign. Jeg har dog meget vanskelig for å tro at du ikke får formatert disken i oppsettet til Win 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå