-klikkert- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Som beskrevet i emnetittelen får jeg ikke dette til å fungere. Det vil ikke gi fra seg noe som helst lyd. Fikk pc'en ferdig bygd fra komplett.no og da stod det i BIOS at den skulle bruke PCI som lydkilde. Når jeg bytter til det integrerte lyden på hovedkortet virker lyden som den skal. Er det noen som har erfart noe lignende eller har noen tips om hva som kan være galt? Takker for alle svar=) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har du installert drivere? har du sjekket kontrollpanel > lydenheter > sjekket at kortet ditt står som standard? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei Jeg har det samme kortet, og ferdig bygd pc fra komplett.no Har du sjekka at alle ledningen står der de skal stå osv? så er det viktig at driverne er på plass. Som kakesjef" sier så må det stå som standard. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Om du får lyd når du bytter til det innebygde, høres det veldig ut som om du har koblet høyttalerne dine til feil lydkort. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Det er viktig at du setter creative kortet som standar lydenhet, samt at du velger riktig høytaler oppsett får og få lyd... Du får som oftest lyd selv om du har pluget feil i lyd kortet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå