Gjest medlem-77217 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Har bare lyd på en side av headsettet. Noen som vet hvordan jeg fikser ? har ikke mer info dessverre ; / Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Mulig du har gjort inntilligner som gjør at den bare kjører lyd på venstre eller høyre kanal, altså side? Sjekk "Lyder og lydenheter" i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 ...eller en feil med kabelen, kan vare den er "knekt" et sted... Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, kan også prøve og koble inn "head settet" i feks. en MP3 spiller eller lignede for og sjekke om det er selve "head settet" det er noe galt med. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja, kan også prøve og koble inn "head settet" i feks. en MP3 spiller eller lignede for og sjekke om det er selve "head settet" det er noe galt med. Så smart var ikke jeg.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 har prøvd med flere headset så er ikke noe galt med det jeg har. kunne jeg kanskje sagt. er ikke noe galt i settings heller ; ( Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så du er sikker på at du ikke kun kjører lyden i en kanal? Altså kun venstre eller høyre? Hvis dette problemet finner sted på flere hodetelefoner kan det virke som lyd kortet ditt ikke føler seg helt bra. Vet du hvordan lyd kort du har? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Så du er sikker på at du ikke kun kjører lyden i en kanal? Altså kun venstre eller høyre? Hvis dette problemet finner sted på flere hodetelefoner kan det virke som lyd kortet ditt ikke føler seg helt bra. Vet du hvordan lyd kort du har? Nei, vet ikke "hvilket lydkort" jeg har. Tror det er på hovedkortet. Eller, er ganske sikker. hvordan sjekker jeg om jeg har lyden i bare en kanal da? ;b har engelsk vista. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Skal jeg vær ærlig kjenner jeg dessverre ikke godt nok til Windows Vista, men det må være i kontrollpanelet, mulig under "Lyder og lydenheter", velg deretter "Avansert" og "Balanse", denne skal være sentrert altså stå på midten. Endret 31. oktober 2008 av roberteh™ Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Mitt forrige lydkort fikk samme problem... Hadde bare lyd i den ene, så sluttet det og virke helt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Men funker med surround 5.1 da; / men skal prøve å sette inn et lydkort når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 31. mai 2020 Del Skrevet 31. mai 2020 Tildevennatro skrev (11 timer siden): Æ har d også sånn:( Lag ny tråd i stedet for å bumpe en 12 år gammel tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå