South_Bridge Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg leter etter en metode å liste opp alle filer i samme mappe og gjerne navnet på mappen det ligger i. Finnes det et lib i c++? kanskje boost? noen som har vært bort dette før eller vet om en tutorial? Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det er systemspesifikt. Bruk derfor et systemkall. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Listing the Files in a Directory (Windows) Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det finnes et filesystem lib i boost (link), men jeg har aldri brukt det, men etter det jeg ser så burde det fikse biffen. Jeg antar at du bruker windows (se exefil) og da finner man dir. programmet ligger i ved å kikke på det første parameteret som blir gitt til main(). Her er linken fil til windows API dokumentasjon (som jeg har brukt ) Directory Management Lykke til Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Det finnes et filesystem lib i boost (link), men jeg har aldri brukt det, men etter det jeg ser så burde det fikse biffen. Jeg antar at du bruker windows (se exefil) og da finner man dir. programmet ligger i ved å kikke på det første parameteret som blir gitt til main(). Her er linken fil til windows API dokumentasjon (som jeg har brukt ) Directory Management Lykke til Takk skal dere ha!! Linkene virker veldig lovende og jeg skal se på det med en gang! Vil også komme tilbake til hva problemstillinga mi er da det er litt hemmelig =) =). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå