Sodd Ball Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Genial mann med dårlige ideer. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 sveisen og barten var ganske orginal da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Utslettet moten med den barten han hadde, aldri sett noen andre med slik bart en Chaplin. Så vi skylder han en tak med å fjerne verdens styggeste bart Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vet ikke helt jeg ass.. kjenner han jo ikke da.. kan jo være han er en kjernekar bare man hadde blitt kjent med han Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ut ifra det jeg har sett og hørt om Adolf Hitler må jeg si at jeg har gjort meg opp en mening det er ganske vanskelig å endre. Han var fullstendig barbarisk og en dritt som helst ikke skulle levd. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 han hadde visstnok også et sykt sexliv, han elsket å bli sparket før orgasme og ha våpen mot hodet når han hadde sex Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 han hadde visstnok også et sykt sexliv, han elsket å bli sparket før orgasme og ha våpen mot hodet når han hadde sex Seriøst? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ja, har lest det et eller annet sted Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Slem. Og veldig veldig flink til å redde et land som var helt på bunn, han klarte å bygge tyskland fra ingenting til en stor og mektig nasjon på veldig kort tid. Trur ikke det er mange mennesker som klarer å skape såpass kraftig nasjonalisme og lykke blant folk. Det er en bok som omhandler dette (trur det kom en film også) , hvistnok en lærer i usa et sted som satte igang et prosjekt for å vise elevene hvorfor folk hørte på hitler og hvorfor han var en slik flink leder. Hadde han bare roet ned litt med kriginga så trur jeg tyskland fortsatt hadde vært en stor nasjon. Hadde ikke tyskland tapt krigen hadde vi også hatt en 4felts motorvei fra tyskland til Trondheim. Planlagt byggestart ca 1945. obs. Jeg syntes selfølgelig at det var feil at han begynte å krige. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ja, har lest det et eller annet sted Høres egentlig ikke helt bra ut. Litt sær smak innenfor visse retninger må jeg si... Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 ja, har lest det et eller annet sted fantastisk bra kildehenvisning, du leste det kanskje på nettet også? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 nei, Vi Menn faktisk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 hvistnok en lærer i usa et sted som satte igang et prosjekt for å vise elevene hvorfor folk hørte på hitler og hvorfor han var en slik flink leder. The Wave. Ganske interessant. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 nei, Vi Menn faktisk Å ja, forundra meg egentlig ikke...! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 takker, husker faktisk ikke om jeg så filmen eller leste en bok eller noe sånt, er ganske lenge siden. Men uansett, det får deg til å tenke på hvordan det var å være under hitler på 30 tallet Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hitler var en sadistisk jævel. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ålreit type, bare litt misforstått. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Han var sikkert en grei person. Men han hadde et feil syn på jøder, og altfor mye makt. Jeg tror ikke han var så ond som alle skal ha det til. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Han ville ta over verden og førte krig i.. mange land. Han har ikke gjort noe galt. Endret 1. november 2008 av Nasri8 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Han ville ta over verden og førte krig i.. mange land. Han har ikke gjort noe galt. Han var bare maktsyk. Mange folk som er det, men heldigvis får de ikke like mye som Hitler gjorde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå