PHP_Yoghurt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Hva synes du om Hitler? Og hva han gjorde? Endret 31. oktober 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Kva forventer du responsen skal blir? Hitler var ein kjernekar, det med jødene var bare eit uhell? Eg trur alle oppegående menneskjer vil katorisere Hitler som ond Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Han var uten tvil en maktSYK kronidiot. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Vis krigen hadde startet seinere, hadde alle brukt atomvåpen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vis krigen hadde startet seinere, hadde alle brukt atomvåpen. Vi skylder Hitler en stor takk. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Blir så rasende forbanna når jeg ser sånne tragiske mennesker som deg. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Flink maler. God taler. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Blir så rasende forbanna når jeg ser sånne tragiske mennesker som deg. Tragisk å spørre om hva folk synes om hitler? Du er tragisk. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Blir så rasende forbanna når jeg ser sånne tragiske mennesker som deg. Tragisk å spørre om hva folk synes om hitler? Du er tragisk. Absolutt ikke, tragisk å støtte hva han gjorde. Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Blir så rasende forbanna når jeg ser sånne tragiske mennesker som deg. Tragisk å spørre om hva folk synes om hitler? Du er tragisk. Absolutt ikke, tragisk å støtte hva han gjorde. Gjør jeg det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Absolutt ikke, tragisk å støtte hva han gjorde. Han ga verden folkevogn og motorvei, hva er problemet? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hitler var et menneske som du og jeg, Men han va’kke no’ kul, en voldelig fyr Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Absolutt ikke, tragisk å støtte hva han gjorde. Han ga verden folkevogn og motorvei, hva er problemet? Han kvitta seg også med mer en 6 millioner folk, på grunn av at han mente de var mindre verdt en han. Endret 31. oktober 2008 av Dott^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Han kvitta seg også med mer en 6 millioner folk, på grunn av at han mente de var mindre verdt en han. Ja? Det gjør jo USA hvert eneste år. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Han kvitta seg også med mer en 6 millioner folk, på grunn av at han mente de var mindre verdt en han. Ja? Det gjør jo USA hvert eneste år. Ser nå at denne tråden er opprettet i OT-baren. Sier ikke mer... Lenke til kommentar
PHP_Yoghurt Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Han kvitta seg også med mer en 6 millioner folk, på grunn av at han mente de var mindre verdt en han. Ja? Det gjør jo USA hvert eneste år. Jasså? Synes det er veldig ofte på nyhetene at det har sprengt et eller annet nedi iran,irak området der. Er så jævla lei av de nyhetene vær dag Endret 31. oktober 2008 av PHP_Yoghurt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har sagt at USA ikke gjør noe galt da? Det er liksom ikke galt fordi det er USA? Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Vis krigen hadde startet seinere, hadde alle brukt atomvåpen. Vi skylder Hitler en stor takk. Flink maler. God taler. Regner med at dise innleggene er ironiske? Uansett, synes det er veldig på kanten... Hva slags respons forventer egentlig trådstarter? Elendig tråd... Irritert på meg selv for at jeg gidder å skrive her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå