Whackedorange Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 De fleste jenter eller kvinner for den saks skyld skjønner veldig godt ganske fort hva vi gutter/menn er ute etter og om de føler noe for deg så vill de la ting skje kanskje ikke helt med engang men etterhvert som de blir bedre kjent med deg. Lenke til kommentar
Holly Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det bli ikke spesielt enkelt for jenta å skjønne at du liker henne hvis du gir inntrykk av at du bare vill være en venn .. kanskje lurt å kjøre på me en gang, å la henne skjønne at du er interessert Gjerne hold rundt henne Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Jeg tar hintet veldig fort. Og jeg hinter tilbake :!: Eksempel; Skal jeg kjøre deg hjem fra jobb klokken fire? - Sier det selv at den personen gjerne er litt interessert, særlig når han skal andre veien, og ikke er i nærheten av jobben:) har opplevd det selv btw. (fulle) Mannfolke er dårlig til å ta hint. -Skal vi danse? Nei takk, svarer jeg, og snur meg. Idioten tar altså ikke hintet og står å tørrjokker på meg på dansegulvet :!: Endret 9. november 2008 av Turtlis Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (fulle) Mannfolke er dårlig til å ta hint. Fikset. Er idiot i fylla men det er faktisk når eg er full eg bryr meg minst om å prøve meg på kvinnfolk, bare ha det gøy å herje. Edru.... vel eg kunne like godt holdt meg heime da. Da blir eg bare ein dust som står og ser på dansegulvet. (skal sies at eg har sluttet med det bare går ut med venne flokker, og som regel alltid har eg drukket) Om jenter tar hint fort,,har ikke snøring varierer sikkert stort fra person til person. Om eg tar hint fort,,,nope. Må ha det inn med teskje...kan gå eit par dager før det demrer for meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Om jenter tar hint fort,,har ikke snøring varierer sikkert stort fra person til person. Om eg tar hint fort,,,nope. Må ha det inn med teskje...kan gå eit par dager før det demrer for meg. Samme her, gikk akkurat glipp av den beste jenta jeg noen gang har møtt, fordi jeg ikke forsto hinta hennes før etter at hun hadde flytta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå