Nickless Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Lurer bare på en liten ting, når man spør ei jente om hun vil finne på noe en dag, skjønner dere da (som oftest) hva vi gutter vil? Kommer vel kankje an på fra person til person men :S Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Siden det er mulig å ha jentevenner så må nok gutten gi et bedre hint enn "skal vi finne på noe en dag". Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Sant nok Men hvordan kan man komme seg unna den velkjente "vennefella"? Er veldig flink til å havne i den Lenke til kommentar
Arw1 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det kommer jo litt an på hvor godt jeg kjenner denne fyren. HVis det er en jeg er mye sammen med, så ville jeg nok ikke tenkt så mye over det, men hvis det derimot er en som jeg ikke kjenner så godt, så ville jeg tenkt at han ville noe mer en å bare være venner. Lenke til kommentar
Modeswitch Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Sant nok Men hvordan kan man komme seg unna den velkjente "vennefella"? Er veldig flink til å havne i den Start tidlig med KINO og eskalering. Ta nok på henne, det er uhyre viktig Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei Lurer bare på en liten ting, når man spør ei jente om hun vil finne på noe en dag, skjønner dere da (som oftest) hva vi gutter vil? Kommer vel kankje an på fra person til person men :S Det vil jeg tro. Så sant de ikke er kompiser fra før av. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 jenter skjønner hintet temmelig fort, de er ikke dumme. og da dømmer de gjerne fort også om du er til å digge eller ikke. så da er det bare å krysse fingrene om at de liker deg....heheHe Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ofte lett å tolke tilbakemeldinger du får fra henne og Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Takker for mange flotte svar Men dette med å ta nok på henne, f.eks se en film og begynne å holde rundt henne sånn plutselig, er ikke det litt for direkte måte å vise det på? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Takker for mange flotte svar Men dette med å ta nok på henne, f.eks se en film og begynne å holde rundt henne sånn plutselig, er ikke det litt for direkte måte å vise det på? Neida, men vær litt forsiktig.. Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg bruker å kjøre film kveld hjemme hos meg , med jenter som jeg nesten aldri har møtt før. Og da kjører jeg bare på med å være direkte og ta på henne. Så det er ikke noe farlig eller unormalt bare å fyra på og seile skuta iland Lenke til kommentar
The~Raven Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 vizzy kjører rett på..... ville kanskje spørt noe slikt: jeg- Hva skal du i helga? hun- Ingenting, du da? jeg- Hadde tenkt å dra på kino, men hun- Men, hva? jeg- Har nemlig ingen å dra med, vil du være med? hun- Gjerne, skal bare spørre mamma/pappa Er du heldig ender det slikt. Lenke til kommentar
Benor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Eg trur at gutar har lett for å leggje opp til "kompis-forhold" enn kjærasteforhold. Da må man nok gi eit sterkare hint, ja Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Men dette med å ta nok på henne, f.eks se en film og begynne å holde rundt henne sånn plutselig, er ikke det litt for direkte måte å vise det på? Nettopp, det er litt kleint. Derfor må du berøre ho fra det sekundet hun kommer inn døra. Altså, du må berøre henne så godt som hele tiden fra velkomstklemmen til filmkosen. Dermed vil det føles helt naturlig for henne når du dytter henne ned i soffaen og legger deg i fanget hennes Endret 6. november 2008 av Demantios Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 1. Flørt. 2. Er hun interessert i deg? Hvis ja: 3. Go for it. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Ert hun, ta på hun og sørg for at hun tror du bare er ute etter å være venn. Lenke til kommentar
Gjest Znorkbagh Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva ER flørting. Egentlig? Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Hva ER flørting. Egentlig? http://www.sirc.org/publik/flirt.html Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 KINO - berøring, bli vant med å ha kroppskontakt med henne så unngår du denne vennefella. OG make a move ganske tidlig, ikke vent for lenge.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 1. Flørt.2. Er hun interessert i deg? Hvis ja: - 2a: Er hun interessert i deg men dårlig til å vise det: ?????????????? 3. Go for it. - 3a: "Det syns jeg vi er for gode venner til." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå