Gå til innhold

[Løst]Oppgradering av pc (Hovedkort, cpu, minne og gfx kort)

Anbefalte innlegg

Hei!

Merker at pcen min plutselig er blitt litt gammel. Kjøpte min nåværende pc ferdigbygd fra komplett Desember 2005. Hovedgrunnen til oppgraderingen er minne, men da HK'et mitt kjører ddr1(!) ram trenger jeg altså et nytt HK. Og hvorfor ikke kjøre på med en ny CPU og evt et nytt gfx kort når jeg først er i gang...

Har sett litt på en guide fra dinside.no som viser hvor utrolig billig man kan gjøre en slik oppgradering...

Etter litt klikking rundt på komplett har jeg kommet frem til denne handelisten.

Har sett på et par gfx kort, men er ikke helt sikker på dette feltet.. De ligger begge to i handlelisten, har ingen planer om å kjøpe to...

EDIT: Og ja, det jeg er ute etter er hjelp med å velge gfx kort og tilbakemeldinger ang innkjøpslisten min...

Har valgt å gå for dual core og ikke quad core fordi jeg ikke gidder å kjøpe ny strømforsyning... Pcen skal brukes til å spille spill som cs, wc3 osv... skolearbeid (blir fort at jeg har mange programmer oppe (acrobat, word, textpad, msn, utorent og en drøss annet mens jeg driver med dette), spille av hd 720 filmer....

Endret av terrapimp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...