Gå til innhold

Tips om bærbar spille pc rund 10k

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en bærbar pc, Som skal drive di fleste nye spill bra, kan spytte in eit par tusen til om nødvendig. støy batteri kapasittet tyngde drit eg i, så lenge den er god,

Om noen har noe gode tips, skal kjøpe\bestille den i løpe av neste uke^^, rundt onsdagen så må besteme meg kjapt.

har ingen i sikte akkurat no, tar i mot alle tips så lenge di er bærbare^^

Kommer til å sjekke tråden mellom 1200-1800 kvar dag(pga jobb).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

liker ikke å anbefale bærbar til gaming, men du har vel dine grunner til å ikke ville ha stasjonær, så her er 2 forslag fra 2 fabrikatt som jeg synes har greie maskiner, acer og toshiba. 2 relativt likt priset og hvor den største og omtrent eneste forskjellen ligger i at aceren e 17" og toshiban 15,4" . Jeg ville også ha sitt på denne fra dell. :)

Lenke til kommentar
liker ikke å anbefale bærbar til gaming, men du har vel dine grunner til å ikke ville ha stasjonær, så her er 2 forslag fra 2 fabrikatt som jeg synes har greie maskiner, acer og toshiba. 2 relativt likt priset og hvor den største og omtrent eneste forskjellen ligger i at aceren e 17" og toshiban 15,4" . Jeg ville også ha sitt på denne fra dell. :)

Hoved grunnen til att eg vil ha meg en bærbar er vel pga jobben, trenger en pc som også går ann å ta med seg, Jobber på sjøen og greit å ha egen pc, istede får å ha treige pcer som er på båten, men pcn kommer mainly til å bli spillt med når eg er hjemme, blir vel til å dette over til en stasjonær igjen om eit halv år, men for no så vil eg ha meg en bærbar, og i og me att acer har en 17" så detter eg over på den fåreløbig, og det med tanke på jobb, så har en pc å sjå litt filmer på etc... men fer sjå i morra om det er noen andre forslag^^ alltid åpen for forslagg, og som sakt kan punge ut eit par tusen til, så lenge det ikkje overstigger 15000.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

siden du ville gå litt opp i pris kan jeg ta frem denne fra Acer. Og for å tøye grensen din litt så får du en rå maskin i denne asusen. syns du ikke quadcore cpu (4kjernet) er noe tess velger du den først nevnte som er duocore cpu (2kjernet) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Blir til att eg kjøper Acer'en, Men en ting hva er forskjelen på 4 kjernet og 2 kjernet ?

4 kjernet greier å jobbe med mer programmer på en gang i og med at den er på en måte 4 cpuer i en

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...