LarZen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Demoen ligger nå ute på US PSN og jeg kan medele at spillet har blitt noe utrolig mye bedre å spille ifra X360 versjonen! Last ned demoen og sjekk selv folkens, et nytt spill på lista som skal kjøpes. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jøss, har de virkelig klart å forbedre det så mye som de lovet? Må vel laste det ned å prøve igjen da Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jøss, har de virkelig klart å forbedre det så mye som de lovet? Må vel laste det ned å prøve igjen da Ja jeg synes det, X360 versjonen så er kameraet vinklene ditt største mareritt. Mens PS3 versjonen har fri bevegelse av kameraet, noe som for min del gjorde spillet til hva det burde vært fra dag 1....et bra spill! Får bare håpe patchen kommer til X360 eiere så begge maskinene kan oppleve spillet slik det burde vært fra dag 1. Endret 31. oktober 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå