oskar1 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Trist nyhet! Mandrake slått konkurs i går, bare uker etter de slipte sin siste distro... Håper resten av linux-verdenen klarer seg bedre! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Den dagen Mandrake går konkurs kommer jg fra mars:) link ? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Står ikke noe på slashdot. Heller ikke noe på Mandrake sine sider... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 1. april i dag... ... Jeg har jo gått og tenkt på det i hele (jaja) dag, og så kom jeg ikke på det... Er det sant oskar1? Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 HEHEHE, jo... Det var da bra jeg klarte å få noen til å tvile, trass alt det var jo en dårlig spøk da... Som alltid, vær forsiktig med å tro alt derre leser! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg trudde aldri på det, prøvde å motbevise jeg... Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 Sikkert !!! :smile: Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 btw, visste dere at microsoft gikk konkurs igår. det er faktisk helt sant! Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Sikkert !!! :smile: JO! det er jo sant..... I første inlegget mitt: "Det står ikke noe på slashdot." "og heller ikke noe på Mandrake sine sider" Men før jeg sjekka det, så hadde jeg et snev av tro på det ja... (ro,ro til fiskeskjær) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det hadde jo ikke vært så usannsynlig da. Mandrakesoft har jo slitt med økonomien en stund. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 btw, visste dere at microsoft gikk konkurs igår. det er faktisk helt sant! Hadde det vert så vel.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå