Gå til innhold

Hva sier dere til denne konfigurasjonen?

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Trenger litt hjelp...

Har tenkt å kjøpe denne konfigurasjonen? Er det noe jeg bør endre eller vurdere?

PC'en skal brukes til Spill (FarCry), Bilde/Video redigering, VMware (ca 3-4 virtuell pc'er) ellers normal bruk.

Bør jeg vurdere Intel Core™ 2 Quad? feks: Intel Core™ 2 Quad Q9550 2.83GHz Socket LGA775, 1333MHz, 12MB, BOXED w/fan

Er litt usikker på hovedkortet også.

Trenger jeg "Noctua NH-C12P CPU kjøler Socket 754/939/940/775/AM2/AM2+" når prosessoren kommer med vifte?

Konfigurasjon:

• Asus P5E WS PRO, X38, Socket-775, DDR2, ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)x16
  • Asus Xonar D2X/XDT, 7.1 channel, SPDIF, EAX2.0, DTS, DVS, DDL, PCI-Express 1x
  • Cooler Master Stacker 831 Sort, 2x12cm vifter, aluminum (Uten Strømforsyning)
  • Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB, DDR2, 2x2GB(KIT), DHX, E.P.P, with FAN
  • Corsair Powersupply 1000W Black ATX/EPS, 140mm fan, SLI
  • Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, Socket LGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan
  • Microsoft Windows Vista Ultimate Engelsk SP1,OEM,DVD,64
  • Noctua NH-C12P CPU kjøler Socket 754/939/940/775/AM2/AM2+
  • Sapphire Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDMI/HDCP
  • WD VelociRaptor 300GB SATA 3,5" 10000RPM, 16MB
  • Arctic Silver 5 XL Termisk Pasta 12 Gram

Pris: 17000,-

Mvh

Chola

Endret av Chola
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ser greit ut men du trenger ikke Asus Xonar D2X/XDT, 7.1 channel, SPDIF, EAX2.0, DTS, DVS, DDL, PCI-Express 1x siden det som er integrert på HKet er som regelt greit :)

Noctua NH-C12P CPU kan du kjøpe. siden kjøleren som du får med er ikke spesielt bra og bråker mye :)

kansje mer lagring's plass? en på 80gb - for OSet og en på kansje 500gb til lagring osv?

Lenke til kommentar
ser greit ut men du trenger ikke Asus Xonar D2X/XDT, 7.1 channel, SPDIF, EAX2.0, DTS, DVS, DDL, PCI-Express 1x siden det som er integrert på HKet er som regelt greit :)

Noctua NH-C12P CPU kan du kjøpe. siden kjøleren som du får med er ikke spesielt bra og bråker mye :)

kansje mer lagring's plass? en på 80gb - for OSet og en på kansje 500gb til lagring osv?

ok. Har 2 stk. 100 GB USB disker. Det er nok synes jeg.

Bør jeg gå for Quad isteden for Duo?

Mvh

Chola

Lenke til kommentar

kommer litt ann på men hvis du skal gjøre mange ting samtidig (multitasking) så er det fint med en quad, men hvis du skal bare skal spille osv så er det greit med duo :) ( hvis du holder på medvideoredigering fotoredigering osv er det greit med quad)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...