morten77 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Jeg har fått en nettverksharddisk av typern MyBook fra Western Digital. Utenpå står det at den er kompatibel med Windows 2000 og XP. Har ikke turt å åpne den, i og med at jeg ser for meg at det kan være vansker hvis jeg om en stund går over til Vista. Er det noen som vet om dette vil være et problem, eller er det bare snakk om å laste ned en oppdatering. Noen som har prøvd produktet med Vista? Håper noen har gode svar! Thanks Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Min Mybook fungerer ypperlig med Vista 64bit. Så det gjør nok din også Lenke til kommentar
morten77 Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Min Mybook fungerer ypperlig med Vista 64bit. Så det gjør nok din også Takker for historiens kjappeste svar! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Min Mybook fungerer ypperlig med Vista 64bit. Så det gjør nok din også Takker for historiens kjappeste svar! Ingen årsak. Grunnen til at de skriver det slik, er nok at minimumskravet er senest windows 2000. Alt over det bør virke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå