Nicon Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Denne shiten vil koste rundt 5000 kr...også kommer hdd,ram cpu osv... itillegg. Den koster bare 2895,- på www.psdata.no, og det er jo ikke så ille.. Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 nyhet du liksom!!! denne her har vert i salg på komplett kjempe lenge. husker jeg satt og vurderte den for et halvt år siden. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr men bestemte meg tilslutt for å vente på AMD versionen, men endelig kommer AMD versionen (tror jeg da, via KM400 er vel et AMD brikkesett) som jeg har ventet på. NÅ blir det endelig MSI MEGA PC på meg jeg er forøvrig nokså sikker på at fjernkontroll leveres som standard Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 nyhet du liksom!!! Du la ikke merke til følgende helt i toppen av 1. post i denne tråden: Skrevet: 01 Apr 2003 08:45 Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 en liten glipp, beklager Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Noen som vet når den kommer for amd? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 hmm, fikk en liten ide om å starte firma som leverer slikt etter stereo metoden. egen dvd spiller, ikke noe problem, bare plugg den inn med medfølgende usb kabel, samme med cdbrenner osv. så i stedet for en integrert løsning som det der så går alt over usb og eksterne enheter som kan stables på samme måte som en stereo kan nå selvsagt trenger en å ha en start pakke med dvdspiller, hd og hovedboksa som inneholder det som pr def er pc hardwaren. dvdspiller og hd kommer som separate klosser som er koblet til hovedenheten med usb snakker vi fremtidens pc her eller? ikke noen vits med skrutrekker for å skifte dvden, bare plugg den ut, ta den ut av hylla også setter du på plass og plugg i den nye enheten og en ting til, jo mindre hardware som er dytta inn i hovedboksen jo bedre når det kommer til oppdateringer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå