Howard Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 MSI avduket nytt mini-system Micro-Star International (MSI) annonserte i går et nytt mini-barebone system, MEGA651. Både design og funksjonalitet ser ut til å love godt. Les artikkelen her. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Stilig! Liker designen veldig godt, følger kanskje med for mye dill/dall da. Fjernkontroll er greit, men tasatur og mus? De fleste har det jo fra før av... Og hvis man ønsker det så kan man sikkert kjøpe det. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Nice. Skikkelig nice. Må ha! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Likte det displayet i front. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Stilig!Liker designen veldig godt, følger kanskje med for mye dill/dall da. Fjernkontroll er greit, men tasatur og mus? De fleste har det jo fra før av... Og hvis man ønsker det så kan man sikkert kjøpe det. En rekke tilbehør vil bli tilgjengelig, som fjernkontroll, trådløs mus og tastatur, TV-kort, flashkort-leser, AM/FM antenne og høyttalere. Tolker det som at det kommer som tilbehør (kan kjøpes som ekstrautstyr). Ekstremt tøff barebone. *vil ha* Lenke til kommentar
Lef Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Regner med at det går an å bruke dette til dvd/filmavspilling også (?) Lurer på hvordan støy og varmeutviklingen er på dette systemet ? Så meget bra ut ja Lenke til kommentar
mandela Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Regner med at det går an å bruke dette til dvd/filmavspilling også (?) Lurer på hvordan støy og varmeutviklingen er på dette systemet ? Så meget bra ut ja msi mega var vist på cebit 2003 og har allerede blitt omtalt her på forumet flere ganger. utfra bildene på cebit er det muligens snakk om en ny vri på kjøleløsning, kun en 80mm vifte er å se på baksiden av boksen ( i motsetning til shuttle's 2, hvor en av dem er en bråkete 40mm) at det blir varmt der inne kan man også spekulere i, for på et bilde fra cebit som viser mega i aksjon kan man se en 80mm vifte på siden av det åpne kabinettet (blåser inn regner jeg med) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Urstygg.......ser ut som et mini- stereoanlegg....... Nei takke meg til den gode gamle PC'n. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Urstygg.......ser ut som et mini- stereoanlegg....... Nei takke meg til den gode gamle PC'n. Den skal liksom passe i stereo racken da. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Urstygg.......ser ut som et mini- stereoanlegg....... Nei takke meg til den gode gamle PC'n. Den skal liksom passe i stereo racken da. Jepp ! Vært glimrende å hatt en slik i stereoracken *sikle* Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Stilig!Liker designen veldig godt, følger kanskje med for mye dill/dall da. Fjernkontroll er greit, men tasatur og mus? De fleste har det jo fra før av... Og hvis man ønsker det så kan man sikkert kjøpe det. En rekke tilbehør vil bli tilgjengelig, som fjernkontroll, trådløs mus og tastatur, TV-kort, flashkort-leser, AM/FM antenne og høyttalere. Tolker det som at det kommer som tilbehør (kan kjøpes som ekstrautstyr). På en måte ja, det er to modeller, en orange basert på SIS chipset (som er den "kjipeste" varianten" og en grønn som er basert på KM400 chipset (som er den med tv-kort osv..) Lenke til kommentar
thoering Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Og jeg som akkurat byttet fra vanlig hvitt/grått til Skyhawk aluminiumskabinett... og så kommer det noe som er enda tøffere!? Buhu... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvorfor i pokker skal et "ny til dags dato" kabinett ikka 8x agp port..... Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 For de som ønsker mer krutt i spillgrafikken, har hovedkortet en ledig AGP 4x slott <---- blir ikke så mye krutt med 4x agp når de felste kortene i dag funker best med 8x. Om det ikke er en skrivefeil da Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Hvorfor i pokker skal et "ny til dags dato" kabinett ikka 8x agp port..... Tja. Det er vel ikke akkurat kabinettet sin feil. Ytelses forskjellen mellom 4x og 8x AGP er minimal. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 ( i motsetning til shuttle's 2, hvor en av dem er en bråkete 40mm) Jeg vet at støy er et veldig relativt begrep, men etter å ha byttet ut cpu/kabinettviften i min shuttle-boks med en 19dBpapst, er systemet stille som graven (så lenge jeg ikke har i radeon9700pro kortet da. Det bråker jo værre enn et jetfly ) Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Dette var bare RÅ-stilig spor du meg, ja det ser ut som at MSi tar Barebone ett hakk videre enn det Shuttle gjorde. JEg kunne godt tenke meg en slik boks i stua, pynter skikkelig opp. Jeg lurer paa hva slags Cd-rom denne maskinen har, vel det burde ikke vere noe problem aa bytte det med en DVD/CDbrenner kombo Til de av dere som gnaaler om at det kun er AGP4x, stopp aa gnaal, det er minimalt det er aa hente inn, dere tror kanskje at man faar dobbelt hastighet, der tar du feil. Hvis dere absolut vil ha 8x, det er ingen som tvinger dere til aa ha 4x Kunne godt tenke meg aa bytte ut min Shuttle med MSi da eller ha MSi som ekstra i stua, fint fint Frankie Singapore Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Ytelses forskjellen mellom 4x og 8x AGP er minimal. Jeg vil anta at det er dagens skjermkort som ikke utnytter 8x AGP så veldig. Men at "morgendagens" skjermkort kommer til å utnytte 8x bedre tror jeg det er liten tvil om. Så det kan jo være greit å være "forberedt" kanskje? Men det skjer nok en god del på hardware fronten før vi får se kort som utnytter 8x for hva det er verdt. Så det er vel heller et spørsmål om det er noe vits i å kjøpe hovedkort bare pga. AGP porten pr. dags dato. blablablablablablablabla.... Lenke til kommentar
SirGawain Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Disse høytalerne må jo passe perfekt til et slikt system i bokhylla: http://www.hifiklubben.no/show.php?folder=...daliroyalchmkii Jeg tipper ingen hadde reagert på at den stod i bokhylla en gang, med unntak av at den lagde litt mye bråk for å være en cd / mp3 spiller. Tenker jeg begynner å spare ja... Noen som har en sommerjobb å tilby ? Tar alt, unntatt oppsøkende salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå