Runningback Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hei har problemer med min Acer Aspire 5920g. Specs : *15.4" Crystal Brite Skjerm *Core2Duo T7500 Prosessor *3GB Minne *320GB Harddisk *G-Force 9500M-GS512MB Skjermkort Ja, problemet er at cpu går opp i 90-100 grader under kjøring av tyngre programmer og vifta bråker noe i he******.... Vært inne på reperasjon en gang, men de fiksa tydelig ikke problemet. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er det mulig å få pengen tilbake på noen måte?, har fortsatt garanti. Mvh Sindre Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) hvis du skrur opp bakplata (ikke hele undersia men en liten plate) og ser om kjølinga sitter ordntlig er egentlig det eneste du kan gjøre uten og bryte garantien eller du kan laste ned den nyeste BIOSen til datan: http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5920.html velg v1.3813 edit: du kan også åpne den og sjekke at det ikke er støv på vifta eller inne i datan og du kan tape 2 små fyrstikk esker foran og en stor bak så vifta er litt mer over borde Endret 31. oktober 2008 av Submit Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Kan prøve å åpne, men er redd for å bryte garantien som du sa. Men jeg tror nok de på spaceworld sjekket det når jeg sendte den inn for rep Endret 31. oktober 2008 av DonSindre Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 du bryter IKKE garantien hvis du BARE skruk opp bakplata men hvis du starter og skru på noe mer er garantien borte og hvis du leser i manualen står det som regel at du kan oppgradere til 4gb ram og det er vel umulig hvis du ikke kan åpne bakplata Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 du bryter IKKE garantien hvis du BARE skruk opp bakplata men hvis du starter og skru på noe mer er garantien borte og hvis du leser i manualen står det som regel at du kan oppgradere til 4gb ram og det er vel umulig hvis du ikke kan åpne bakplata Aha, men vet du om det om det er mulig å få pengene tilbake?, tror det er en låv at hvis det samme problemet oppstår 3 ganger etter reperasjon da kan du kreve å få dine penger tilbake Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 har desverre ikke så mye peiling på norske kjøpslover Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 Damn, noen flere tips? =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå