MrLian Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvorfor scorer jeg ingen mål? Forslag til hvordan jeg scorer mål? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Skyte på mål Drible deg forbi forsvaret og legge ballen til sides for keepern Gå opp på en corner Skyte et godt frispark Ta straffespark Mulighetene er mange... Lenke til kommentar
olus Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) viss du ikke scorer er du vell ikke goe nok til å score heller..... litt vanskli å forstå hva du vil fram til Endret 1. november 2008 av olus Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Finn deg et tomt mål, legg ballen på streken, spark til ballen.. Bommer du på mål så er kanskje ikke fotball din idrett og du bør kanskje heller spille det på pc/konsoll... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Tren, tren og tren enda litt mer. Se litt videoer for eksempel, men ikke tro du kan triksa og skudda før du faktisk gjør dem når du trener. Endret 5. november 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Du trenger ikke å score mål, du kan feks lage ett mål ved å legge inn, eller starte et angrep. Hvis du spiller bake, trenger du hvertfall ikke å score mål, men hvis du er fremme må du enten lage mål eller score. Stikk på mye løp, spring mye, rop mye. Da får du sjangser, etterhvert scorer du og ! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det å rope er viktig. Mulighetene blir det ikke mange av om man gjør som Berbatov og ikke prøver å få oppmerksomheten til medspilleren med ballen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Finn deg et tomt mål, legg ballen på streken, spark til ballen.. Bommer du på mål så er kanskje ikke fotball din idrett og du bør kanskje heller spille det på pc/konsoll... Hahaha. :!: Men det har alt med målteft. Noen er de fødte scorere, andre må trene som faen. For noen år siden kunne jeg putte fra de rareste steder, nå bommer jeg nesten bare. Mye kommer også ann på formen du er i. Er du i bedre form har du faktisk større sjanse til å treffe målet der du vil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Løp, fint og skyt Endret 10. november 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det å rope er viktig. Mulighetene blir det ikke mange av om man gjør som Berbatov og ikke prøver å få oppmerksomheten til medspilleren med ballen. Tulling. Hvorfor scorer han så mye da? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Han scoret jo veldig mye i Tottenham? Lenke til kommentar
gaggy Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 du scorer ingen mål fordi du er elendig. du scorer mål ved å sparke ballen i mål. Lenke til kommentar
Mr. Ty Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Du scorer ikke mål fordi du mangler noen ferdigheter som trengs for å score, mest sannsynlig ligger det i skuddet ditt. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Scoret du flere mål tidligere, eller like mange før? Spiller du på 1'er eller 2'er laget? Er svaret ditt alternativ 2 på begge disse spørsmålene, kan du se deg i å finne en ny sport. Lenke til kommentar
Tjetta Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva med å prøve å ikke tenke så mye og bare gå rett på mål? Men du trenger jo ikke å være den som scorer, kan jo lage sjanser eller spille forsvar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Scoret du flere mål tidligere, eller like mange før? Spiller du på 1'er eller 2'er laget? Er svaret ditt alternativ 2 på begge disse spørsmålene, kan du se deg i å finne en ny sport. Eller en annen posisjon? Han kan da trives med fotball på et 2. lag selvom han mangler målteft. Det er forøvrig liten vits med dere som kommer inn i tråden for å mobbe han. Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Scoret du flere mål tidligere, eller like mange før? Spiller du på 1'er eller 2'er laget? Er svaret ditt alternativ 2 på begge disse spørsmålene, kan du se deg i å finne en ny sport. Eller en annen posisjon? Han kan da trives med fotball på et 2. lag selvom han mangler målteft. Det er forøvrig liten vits med dere som kommer inn i tråden for å mobbe han. Han gir jo ikke en dritt av opplysninger. Han bare sier at han ikke scorer mål. Hvordag i hel***e kan jeg gi han noen skikkelige tips når han har en så elendig start på tråden. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tja, det går vel mye på selvtillit egentlig. Da jeg spilte på det gamle laget mitt var jeg uten å skryte toppscorer. Jeg kjente alle på laget og vi spilte bra sammen og jeg stod på å utnyttet alle de sjansene jeg fikk og har vært oppi 7 mål på en kamp Men så startet jeg på et nytt lag, her var liksom alle så kule og gode og jeg ble mer redd for å drite meg ut å gjøre feil, ble ett mål den sessongen >.<. Da var det liksom mer sånn at når jeg fikk ballen prøvde jeg fortest mulig å bli kvitt den ved å sentre eller noe, skøyt bare hvis det var helt åpenlyst at jeg måtte. Eller så er det bare fordi du suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå