Gå til innhold

Hvorfor scorer jeg ingen mål?


MrLian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke å score mål, du kan feks lage ett mål ved å legge inn, eller starte et angrep.

 

Hvis du spiller bake, trenger du hvertfall ikke å score mål, men hvis du er fremme må du enten lage mål eller score.

 

Stikk på mye løp, spring mye, rop mye. Da får du sjangser, etterhvert scorer du og ! :D

Lenke til kommentar
Finn deg et tomt mål, legg ballen på streken, spark til ballen.. Bommer du på mål så er kanskje ikke fotball din idrett og du bør kanskje heller spille det på pc/konsoll... :innocent:

Hahaha. :!:

 

 

Men det har alt med målteft. Noen er de fødte scorere, andre må trene som faen. For noen år siden kunne jeg putte fra de rareste steder, nå bommer jeg nesten bare.

Mye kommer også ann på formen du er i. Er du i bedre form har du faktisk større sjanse til å treffe målet der du vil.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Scoret du flere mål tidligere, eller like mange før? Spiller du på 1'er eller 2'er laget?

 

Er svaret ditt alternativ 2 på begge disse spørsmålene, kan du se deg i å finne en ny sport.

Eller en annen posisjon? Han kan da trives med fotball på et 2. lag selvom han mangler målteft. Det er forøvrig liten vits med dere som kommer inn i tråden for å mobbe han.

Lenke til kommentar
Scoret du flere mål tidligere, eller like mange før? Spiller du på 1'er eller 2'er laget?

 

Er svaret ditt alternativ 2 på begge disse spørsmålene, kan du se deg i å finne en ny sport.

Eller en annen posisjon? Han kan da trives med fotball på et 2. lag selvom han mangler målteft. Det er forøvrig liten vits med dere som kommer inn i tråden for å mobbe han.

 

Han gir jo ikke en dritt av opplysninger. Han bare sier at han ikke scorer mål. Hvordag i hel***e kan jeg gi han noen skikkelige tips når han har en så elendig start på tråden.

Lenke til kommentar

Tja, det går vel mye på selvtillit egentlig. Da jeg spilte på det gamle laget mitt var jeg uten å skryte toppscorer. Jeg kjente alle på laget og vi spilte bra sammen og jeg stod på å utnyttet alle de sjansene jeg fikk og har vært oppi 7 mål på en kamp :p

 

Men så startet jeg på et nytt lag, her var liksom alle så kule og gode og jeg ble mer redd for å drite meg ut å gjøre feil, ble ett mål den sessongen >.<. Da var det liksom mer sånn at når jeg fikk ballen prøvde jeg fortest mulig å bli kvitt den ved å sentre eller noe, skøyt bare hvis det var helt åpenlyst at jeg måtte.

 

Eller så er det bare fordi du suger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...