Sovesofa Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 hehe, kanskje jeg skulle google no artikler av han nytt idol :!: Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Nei, du har ikke spist for mye. Endret 10. desember 2008 av SunnivaKL Lenke til kommentar
neoman Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 dette er vel ca det jeg spiser til frokost;) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Typisk lunsj/kvelds for meg; 3/4 brød, ca en halv pakke med meierismør, ca en halv pakke med pålegg +/- 1 liter melk, +/- 1 liter vann og noen klementiner. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Typisk lunsj/kvelds for meg; 3/4 brød, ca en halv pakke med meierismør, ca en halv pakke med pålegg +/- 1 liter melk, +/- 1 liter vann og noen klementiner. Wow :O Hvordan har du plass til alt det? Jeg blir stappmett etter 3 skiver Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Varierer litt med meg da, en dag kan jeg feks gå gjennom halve dagen på en banan uten å føle sult i det hele tatt. Mens andre dager, vel da er det full rulle I går hadde jeg en kvelds på nesten et helt brød, 5 egg, en full boks med bønner i tomatsaus, 5 tomater og endel bacon. Tror egentlig jeg er ganske fleksibel begge veier. Skal mye til før jeg blir mett, mens jeg andre ganger simpelt nok ikke blir sulten. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Halv pakke med smør? Uffda hørtes ikke særlig godt ut. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Sitter ikke å gomper rent smør som en bonde fra middelalderen da.. Er bare digg med mye smør på brødskiva, spesielt om man rister brdet. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Uansett, en halv pakke smør på mindre enn et helt brød er RIMELIG mye.. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jaja vær sin smak ^^ Synes nå at masse smelta smør på rista brødskive er ufattelig godt. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Man får en sånn stinn følelse når man har spist for mye. Du kjenner det godt i magen om du har spist for mye. Btw. Utrolig god pizza, kjøpte en dobbelpakke spiste begge. Ble dessverre ikke mett av det, men digg var det Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ristorante Speciale er uten diskusjon den aller aller beste ferdigpizzaen. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Varierer litt med meg da, en dag kan jeg feks gå gjennom halve dagen på en banan uten å føle sult i det hele tatt. Mens andre dager, vel da er det full rulle I går hadde jeg en kvelds på nesten et helt brød, 5 egg, en full boks med bønner i tomatsaus, 5 tomater og endel bacon. Tror egentlig jeg er ganske fleksibel begge veier. Skal mye til før jeg blir mett, mens jeg andre ganger simpelt nok ikke blir sulten. seriøst? på to skiver majones og kaviar og ett glass melk klarer jeg meg i en 4 - 5 timer! og nokså det! men når jeg spiser middag derimot, kan jeg spise meg mett, og bli sulten igjen ca. 10 - 15 minutter etterpå! det er sykt synes jeg... Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Kan noen skrive opp en kostholdsplan for meg, som inneholder 2000 kalorier? ^^ Tusen takk! Lenke til kommentar
Qwertycal Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Hvorfor skal man ikke drikke mye vann? Hvis man tar Kreatin da? Er litt nybegynner ty for svar Endret 6. januar 2009 av Buldex Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 på kreatin skal man drikke mer vann enn normalt da vannet som skulle gått til å rense dine indre organer isteden bindes til muskler... vel og merke på mono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå