Zarn Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde veldig mye sånn gulrotmos til, så nei, jeg er ikke noe spesielt sulten nå. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ja, okei, men hvis jeg skal ta rosinene etter trening, hva skal jeg ta til havregrynen? Det er litt kjedelig uten rosiner. [: Kanskje det er bedre med syltetøy? eller bare hva med syltetøy og rosiner, og bedre middag, som sagt andre steder her spiser du du jo ingen ting Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg hadde veldig mye sånn gulrotmos til, så nei, jeg er ikke noe spesielt sulten nå. Enda mer karbo :/ Begynner å lure på om du er et troll Ingen som spiser så lite mat, tillegg til at du får dårlig samvittighet. Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Tror du jeg hadde giddet å sitte her å poste, hvis jeg var et troll? :/ Jeg er nok heller en gutt som lider av enellerannen spiseforstyrrelse. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hvis du mistenker det, så hadde jeg heller tatt en prat med doktor/helsesøster, og fått hjelp til det av dem, ikke av random kids på ett forum. Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 13. november 2008 Forfatter Del Skrevet 13. november 2008 Jeg snakker mye med mamma og tanten min som er barnepsykolog, så det går bra. Det er jo også kult å snakke med forbilder. ^^ Men en annen ting. Hvor mange gram havregryn er det vanlig å spise til frokost for en på tretten år? Jeg vil gjerne spise normalt. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 hvor mye varierer fra person til person, selv pleier jeg å spise ca 50-100 gram når jeg spiser havregryn, for å være helt ærlig er jeg ikke helt fan av det. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg snakker mye med mamma og tanten min som er barnepsykolog, så det går bra. Det er jo også kult å snakke med forbilder. ^^ Men en annen ting. Hvor mange gram havregryn er det vanlig å spise til frokost for en på tretten år? Jeg vil gjerne spise normalt. Tror ingen orker å måle hvor mange gram de spiser. Fyll opp en bolle, spis til du er mett og til du ser mett ut (bulemage) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg spiser "en skål" som gjerne er 100-150g og 2-3 dl melk. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg snakker mye med mamma og tanten min som er barnepsykolog, så det går bra. Det er jo også kult å snakke med forbilder. ^^ Men en annen ting. Hvor mange gram havregryn er det vanlig å spise til frokost for en på tretten år? Jeg vil gjerne spise normalt. Tror ingen orker å måle hvor mange gram de spiser. Fyll opp en bolle, spis til du er mett og til du ser mett ut (bulemage) de fleste som har ett kontrollert kosthold vet hvor mye de putter i seg i ca mengde, og spise til du får bulemage er ett skikkelig crappy tips Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 de fleste som har ett kontrollert kosthold vet hvor mye de putter i seg i ca mengde, og spise til du får bulemage er ett skikkelig crappy tips Okei. Bare et tips fra en som kanskje ikke tenker så mye på akkurat det Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ikke ta noe fra noen som god fisk uten kilder. Personlig vet jeg hva jeg får i meg, men har noe som i min mening er et sunnere forhold til mat og mengde. Jeg tenker "skåler" og lignende. Å drive og veie maten på grammet er, og dette er min mening - så ikke overreager om du er en av disse som veier maten - tullete. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Men en annen ting. Hvor mange gram havregryn er det vanlig å spise til frokost for en på tretten år? Jeg vil gjerne spise normalt. Hvorfor skal du være opphengt i småe ting som dette? Har du spiseforstyrrelse, så spis så mye du kan. Når du trur at du har problemer så driver du å skal regne kcal? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ikke glem at denne gutten er bare fjorten år. Om han skulle få litt valpefett vokser han det av seg før eller siden uansett. Og når man er i puberteten er det mye lurere å spise mye, og kanskje ha litt ekstra isteden for det motsatte. Eneste en normal gutt i din alder etter min mening burde passe på er at det ikke blir for mye salt, sukker og kunstige søtningsstoffer. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Han kan umulig være seriøs. Virker som han legger opp til at vi skal disse han... Han kom og viste oss først hva han spiste en dag og deretter spurte om råd. 20 svar senere og han forteller om hva han hadde spist denne dagen som faktisk er mindre enn det han opprinnelig spiste. Og hvis du faktisk er seriøs, tror jeg du lider av en mild form for tilbakeståendehet... (og muligens en form for anoreksi som nevnt tidligere) Lenke til kommentar
Zarn Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, jeg hadde anoreksi, men nå er jeg endelig over det! Jeg har begynt å spise bra, og skal snart begynne å trene igjen etter noen uker med treningforbud fra legen. Dette er hva jeg spiser på en dag: Frokost: Stor porsjon med havregryn Mellommåltid: En frukt Lunsj: 2-3 store brødskiver med pålegg Etter skolen: Omelett / brødskiver / havregryn Middag: Det mamma lager -- Middagen blir nesten kveldsmat, fordi jeg spiser et såpass stort måltid etter lunsj. ^^ Når jeg skal begynne å trene skal jeg øke enda mer. Denne posten var bare for å informere dere om hvordan det går, og jeg hadde satt veldig pris på om en moderator kunne stenge dette emnet. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bra jeg tok feil da Fint at du har oppsøkt lege og at det går bedre Lenke til kommentar
DMN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Litt off topic, OZ; lest litt av Tom Venuto merker jeg? Bra å se at det går bedre Zarn, i din alder trenger du mye å vokse på! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tom Venuto? nei trukke det? åssen det? no artikler jeg har referert ifra ? Lenke til kommentar
DMN Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Åja, nei du har vel egentlig ikke det. Men føler at du deler mange av hans syn når det gjelder kosthold og metabolisme, etter de postene jeg har lest av deg hvert fall! Men det er bare positivt det asså, han har peiling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå