Gå til innhold

Jeg har veldig dårlig samvittighet..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg snakker mye med mamma og tanten min som er barnepsykolog, så det går bra. Det er jo også kult å snakke med forbilder. ^^

 

Men en annen ting. Hvor mange gram havregryn er det vanlig å spise til frokost for en på tretten år? Jeg vil gjerne spise normalt.

Lenke til kommentar
Jeg snakker mye med mamma og tanten min som er barnepsykolog, så det går bra. Det er jo også kult å snakke med forbilder. ^^

 

Men en annen ting. Hvor mange gram havregryn er det vanlig å spise til frokost for en på tretten år? Jeg vil gjerne spise normalt.

Tror ingen orker å måle hvor mange gram de spiser. Fyll opp en bolle, spis til du er mett og til du ser mett ut (bulemage)

Lenke til kommentar
Jeg snakker mye med mamma og tanten min som er barnepsykolog, så det går bra. Det er jo også kult å snakke med forbilder. ^^

 

Men en annen ting. Hvor mange gram havregryn er det vanlig å spise til frokost for en på tretten år? Jeg vil gjerne spise normalt.

Tror ingen orker å måle hvor mange gram de spiser. Fyll opp en bolle, spis til du er mett og til du ser mett ut (bulemage)

 

de fleste som har ett kontrollert kosthold vet hvor mye de putter i seg i ca mengde, og spise til du får bulemage er ett skikkelig crappy tips

Lenke til kommentar

Ikke glem at denne gutten er bare fjorten år. Om han skulle få litt valpefett vokser han det av seg før eller siden uansett.

Og når man er i puberteten er det mye lurere å spise mye, og kanskje ha litt ekstra isteden for det motsatte.

Eneste en normal gutt i din alder etter min mening burde passe på er at det ikke blir for mye salt, sukker og kunstige søtningsstoffer.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Han kan umulig være seriøs. Virker som han legger opp til at vi skal disse han... Han kom og viste oss først hva han spiste en dag og deretter spurte om råd. 20 svar senere og han forteller om hva han hadde spist denne dagen som faktisk er mindre enn det han opprinnelig spiste.

 

Og hvis du faktisk er seriøs, tror jeg du lider av en mild form for tilbakeståendehet... (og muligens en form for anoreksi som nevnt tidligere)

Lenke til kommentar

Ja, jeg hadde anoreksi, men nå er jeg endelig over det! :D

Jeg har begynt å spise bra, og skal snart begynne å trene igjen

etter noen uker med treningforbud fra legen.

 

Dette er hva jeg spiser på en dag:

 

Frokost: Stor porsjon med havregryn

Mellommåltid: En frukt

Lunsj: 2-3 store brødskiver med pålegg

Etter skolen: Omelett / brødskiver / havregryn

Middag: Det mamma lager --

 

Middagen blir nesten kveldsmat, fordi jeg spiser et såpass stort måltid etter lunsj. ^^

Når jeg skal begynne å trene skal jeg øke enda mer. ;)

 

Denne posten var bare for å informere dere om hvordan det går, og jeg hadde satt

veldig pris på om en moderator kunne stenge dette emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...