simentp Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hei har ett problem med saints row 2.. av og til så ''henger'' hele spillett.. at alt stopper og xbox'en crasher.. må restarte hele konsollen på nytt.. dette er for jæ***** irriterendes.. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg har også opplevd dette mange ganger. Saints Row 2 er sinnssykt buggete. Jeg har spilt over 20 timer i co-op på det, og vi har vel opplevd at vi har måttet restarte Xboxene våre minst 10 ganger sammenlagt. Skjer det på samme sted hver eneste gang(i historien), eller er det bare på tilfeldige steder, slik som jeg har opplevd? Hvis det bare er tilfeldig, er det bare å leve med det. Kommer sikkert en patch en gang. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Du er ikke den eneste med det problemet. Det er faktisk derfor jeg ikke gidder å spille det i dag. Er så lei av å måtte save for hver minste ting jeg gjør. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2008 det er sånn tilfeldig med meg også håper når NXE kommer så når du lagrer spillet så slutter dette og skje Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hadde det samme problemet på 1`ern. Jævelig irriterende. Valgte og kjøpe SR2 til ps3. Og der har jeg ikke opplevd detta en eneste gang til nå.(14-15 timer spilling) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Har alle disse problemene med SR2 på X360? Litt kjipt i så fall. Jeg opplevde det akkurat selv i SR1. Hadde heldigvis ikke gjort SÅ mye, bare noen Strongholds. Det var min første gang. Hadde spilt litt over 20 timer (fikk 20 timer-Achievement litt før det frøys) Endret 1. november 2008 av Knewt Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Spilla SR2 ja det var mye man kunne gjøre... Men ikke mitt type spill. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hmm, har fortsatt til gode å oppleve at Saints Row 2 fryser etter 20-25 timer med spilling. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hmm.. Finner dette rart, da jeg personlig har spilt selv rundt 20-30 timer og har ikke en eneste gang opplevd at det er fryst. Kan kanksje minnes om en gang. Men absolutt ikke flere ganger enn det. Uansett, synd for dere dette bemerker. Birger Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Har ikke skjedd hos meg heller, har vel spillt rundt 6-7 timer så... Lenke til kommentar
Hiltur Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har selv nå spilt i 53 timer og jeg kan legge sjela mi i at det har hengt seg mer enn 20 ganger. Atpå til blir både jeg og andre disconnectet i hytt og pine når vi er online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå