osmano Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Grunnen til at jeg bruker E66 i dag er at det går raskere å skrive meldinger på denne enn touch pro'en. Si hva du vil, ta tiden prøv selv! Til daglig bruker jeg både E66 og Touch Pro. Pro bruker jeg til mobileoffice, regneark ppt og bare det. Dette er et vesentlig poeng. Stylus er f.eks et absolutt nei-nei for meg, dersom man MÅ bruke den til visse funksjoner. Hvis en mobil ikke funger til kjappe svar og oppringinger, samt kjapp meldingslesing ved bruk av en hånd, da vil den være en irritasjonsfaktor. CD Smak og behag.... Lenke til kommentar
TigerJack Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ser ut til å være en fantastisk telefon, rent teknologimessig. Derimot ser jeg for meg at den neppe er særlig praktisk til det man gjerne bruker en telefon mest til; å ringe med..... Er du ute og går, sitter i en bil eller andre steder der man ikke har samme armslaget som på kontoret, er det ikke akkurat særlig praktisk å trekke fram en penn og begynne å touche på skjermen for å ta en kjapp samtale.... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det trenger du heller ikke. Jeg har hatt min Xperia siden den kom på markedet, er en erfaren WM-bruker i bedriftsmiljø og har hatt ute penna kanskje 3-4 ganger. Ringe-tastaturet, eller å velge kontakter i f.eks Spb Mobile Shell er 100% tommelvennlig. Lenke til kommentar
Busafrodx Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får man lagt inn Skype, msn og spillt av youtube filmer denne saken ???? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Får man lagt inn Skype, msn og spillt av youtube filmer denne saken ???? Mobilen har jo WM så Messenger er jo der som standard. Skype er ikke noe problem, og det er ikke YouTube viser heller, hvis den ikke allerede er der da. Lenke til kommentar
rrmagne Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 har denne telefonen Trackid? Lenke til kommentar
djkimmyx Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjøpte denne mobilen for 1 time siden nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg