Gå til innhold

Laste ned sanger til Guitar hero på x360?

Glassflasken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følgande er gratis:

Dropkick Murphys Track Pack (3 låter)

We Three Kings Covered by Steve Ouimette

Halo Theme MJOLNIR Mix

Tom Morello Guitar Battle

Slash Guitar Battle

The Devil Went Down to Georgia, Lou Guitar Battle

Resten koster, normalt 500MSP for ein pakke med tre låter. Ei liste over alt du kan laste ned finn du her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs...nloadable_songs

Ikkje alt er verdt å laste ned, det spørs kva du har råd til og kva du har lyst å spele.

Mine anbefalinger:

Guitar Virtuoso Track Pack

DragonForce Track Pack

Dropkick Murphys Track Pack

Classic Rock Track Pack

Ernten Was Wir Säen (single)

Det eg ikkje anbefaler:

Coldplay Track Pack

Isle of Wight Festival Track Pack

Companion Pack

Resten er midt på treet.

Lenke til kommentar

Skal du ta opp frå konsoll må du bruke kamera, enten fotokamera eller digitalkamera, det er måten alle gjer det på. Dei med god kvalitet er tatt opp med eit HD-kamera. Gameplay-videoer frå utviklaren er kanskje tatt opp digitalt, men i så fall med utstyr me ikkje har.

Lenke til kommentar

Zeph, man kan da ta opp direkte?

Jeg har i allefall brukt V-box for å ta opp fra Wii til PC, da kobler jeg Wiien rett til PCen.

Finnes sikkert noe lignende til 360 også. Hater stygge videoer i dårlig kvalitet som er filmet med mobilkamera på YouTube, de kan spare seg det.

Lenke til kommentar

OK, skudd i natta i blinde her.. er det mulig å legge inn sangene på disken på X360? Eller har hørt om det går an å importere GH2/3 sanger inn i GH:WT? En tweak eller noe annet snusk? Gir blanke i hvordan, jeg har 5 originale GH plater hjemme, og synes jeg har rett til en mening om akkurat det.

Liker en del sanger fra GH2. Liker en del sanger fra GH3. Hater å måtte bytte plate for å spille 2 GN'R sanger på rad. Kommer sikkert til å like en del sanger fra GH:WT også, og det kommer vel bare til å øke det "problemet".

(Liker mange sanger fra GH1 også, la meg trøkke inn serienummeret på plata en plass og få lastet ned resten av sangene GRATIS, takk.. er ikke nok med de 9(?) sangene jeg fikk lov til å betale for en gang til. Skamme seg!)

Jeg seriøst hater å bytte plater midt i rockinga mi, det er grunnen til at jeg ikke kommer til å kjøpe Aerosmith versjonen, eller noen av de andre "GH <fyll in band> Edition, Nå med andre farger! OLOL!" utgivelsene som sikkert kommer. Hadde betalt fullpris INKLUDERT den delen av prisen som er for det fysiske mediet og distribuering rundt i verden - for å kunne lastet det ned og spilt det fra disk. Selv om dette naturligvis burde vært billigere, og ikke delt opp i 3 og 3 sanger.

Jeg har til PS2 : GH/GH2/GH80's

Til Xbox 360 : GH2/GH3, kommer sikkert til å få GH:WT

Jeg vil ha sangene mine på én plass! Jeg vil spille Ziggy Stardust og More Than a Feeling på xboxen! Jeg vil spille Sweet Child O' Mine og Welcome To The Jungle etter hverandre, uten loading og velging av spiller, lagringsenhet og masse annen turnoff.

Har aldri hatt det så morro med et spill før som GH. Derfor irriterer det meg grenseløst hvor dårlig gjennomført den delen er med forskjellige versjoner og nedlasting til disse. *grrrr* Gi meg GH:FRAMEWORK please, et rammeverk alt av GH kan baseres på. Men det er vel ikke nok penger i det :thumbdown:

Lenke til kommentar

Dette er nok ikke mulig desverre.

Eneste som er mulig er å lage custom disker med dine favorittsanger på.

Dette kan gjøres til xbox360 samt ps2(enklest her).

Rockband er nok plattformen du bør velge om du vil ha musikken din samlet. Der kan du importere sangene fra det første spillet inn i RB2.

Totalt snart 500 sanger tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...