Gå til innhold

Hvis du hadde en tidsmaskin...

Gavekort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg ville reist tilbake i tid, kjøpt så mange lottokupponga eg kunne for ulike veke. Då hadde eg vunne mykje penga, reist heim att og kjøpt tidsmaskinen. Då kunne eg reist tilbake så mykje eg berre ville :!:

Determinisme og tidsreiser, hvordan passer det sammen?

Lenke til kommentar

Jeg ville reist tilbake i tid, tatt med meg en datamaskin og vist den frem til de folka som laget de første datamaskinene.

Så drar jeg frem i tid igjen, og tar en titt på hw.no. Der ser jeg at den nye optiske 10 000 kjerneprosessoren er blitt lansert.

Eller så hadde jeg dratt og snakket med han Albert Einstein. Fortalt ham litt om hvordan han vil bli husket i fremtiden og sånn.

Endret av pululf
Lenke til kommentar
27. februar 2008, en gang i 3-tida.

Tell me why! :)

hv skjedde da? :wee:

Det som skjedde var at jeg nesten helt uventa satte i gang med å kline med det som da ble min nåværende kjæreste.

Vil gjerne gjenoppleves ^.^

EDIT:

at "William F. Buckley Jr., amerikansk journalist og forfatter" døde?

Ouch, stygt av ham å dø akkurat da. Jaja.

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar
Jeg ville reist tilbake i tid, tatt med meg en datamaskin og vist den frem til de folka som laget de første datamaskinene.

Så drar jeg frem i tid igjen, og tar en titt på hw.no. Der ser jeg at den nye optiske 10 000 kjerneprosessoren er blitt lansert.

Har tenkt på det samme, men du vil ikke forandre nåtiden, fortiden er jo allerede skrevet og hvis du reiser tilbake i tid så har du jo bidratt med forandringene dine per idag, så kanskje du er ansvarlig for at dual-/quadcore CPUene er. ;)

Lenke til kommentar

Tell me why! :)

hv skjedde da? :wee:

Det som skjedde var at jeg nesten helt uventa satte i gang med å kline med det som da ble min nåværende kjæreste.

Vil gjerne gjenoppleves ^.^

aha, i see.. ville opplevd mitt første kyss med dama mi og :love:

Lenke til kommentar

Har tenkt på det samme, men du vil ikke forandre nåtiden, fortiden er jo allerede skrevet og hvis du reiser tilbake i tid så har du jo bidratt med forandringene dine per idag, så kanskje du er ansvarlig for at dual-/quadcore CPUene er. ;)

Altså er det umulig å endre fortiden og nåtiden. Ja, det er en interesant tanke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...