Gavekort Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvis du hadde en tidsmaskin og du kunne reist én(1) gang tilbake i tid, hvor langt tilbake ville du reist da, og hva ville du gjort? Jeg ville reist tilbake til 1990 og vært på Roger Waters: The Wall livekonsert i Berlin. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Da ville jeg reist tilbake til jesu tid for å finne ut om han virkelig var den bibelen sier han var. Lenke til kommentar
skolegutt_16 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg ville helst tilbake til den tiden ``Gud´´ skapte Jorda, for og se om det virkelig var den allvitende Guden som stod bak dette Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Eg ville reist tilbake i tid, kjøpt så mange lottokupponga eg kunne for ulike veke. Då hadde eg vunne mykje penga, reist heim att og kjøpt tidsmaskinen. Då kunne eg reist tilbake så mykje eg berre ville :!: Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Reist tilbake til romertiden da Cæsar sa "La loddet bli kastet", springe bort til ham, peke på ham å rope "LOL FAG!" Fet tegneserie Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ville helst tilbake til den tiden ``Gud´´ skapte Jorda, for og se om det virkelig var den allvitende Guden som stod bak dette Ville heller ha funnet Jesus og skjekket han opp... Og få endt mytologiene som gjentar seg hele tiden... Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Dra tilbake til uefa Champions League finalen i 99 når solskjær scoret det avgjørende målet. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Eg ville reist tilbake i tid, kjøpt så mange lottokupponga eg kunne for ulike veke. Då hadde eg vunne mykje penga, reist heim att og kjøpt tidsmaskinen. Då kunne eg reist tilbake så mykje eg berre ville :!: Determinisme og tidsreiser, hvordan passer det sammen? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ville reist tilbake til den 15 august 1969, Woodstock! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 jeg ville dratt tilbake til rock in rio 2001, iron maiden Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 27. februar 2008, en gang i 3-tida. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 27. februar 2008, en gang i 3-tida. Tell me why! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 27. februar 2008, en gang i 3-tida. hv skjedde da? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Jeg ville reist tilbake i tid, tatt med meg en datamaskin og vist den frem til de folka som laget de første datamaskinene. Så drar jeg frem i tid igjen, og tar en titt på hw.no. Der ser jeg at den nye optiske 10 000 kjerneprosessoren er blitt lansert. Eller så hadde jeg dratt og snakket med han Albert Einstein. Fortalt ham litt om hvordan han vil bli husket i fremtiden og sånn. Endret 1. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 27. februar 2008, en gang i 3-tida. at "William F. Buckley Jr., amerikansk journalist og forfatter" døde? Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) 27. februar 2008, en gang i 3-tida. Tell me why! 27. februar 2008, en gang i 3-tida. hv skjedde da? Det som skjedde var at jeg nesten helt uventa satte i gang med å kline med det som da ble min nåværende kjæreste. Vil gjerne gjenoppleves ^.^ EDIT: 27. februar 2008, en gang i 3-tida. at "William F. Buckley Jr., amerikansk journalist og forfatter" døde? Ouch, stygt av ham å dø akkurat da. Jaja. Endret 1. november 2008 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ville reist tilbake i tid, tatt med meg en datamaskin og vist den frem til de folka som laget de første datamaskinene. Så drar jeg frem i tid igjen, og tar en titt på hw.no. Der ser jeg at den nye optiske 10 000 kjerneprosessoren er blitt lansert. Har tenkt på det samme, men du vil ikke forandre nåtiden, fortiden er jo allerede skrevet og hvis du reiser tilbake i tid så har du jo bidratt med forandringene dine per idag, så kanskje du er ansvarlig for at dual-/quadcore CPUene er. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 27. februar 2008, en gang i 3-tida. Tell me why! 27. februar 2008, en gang i 3-tida. hv skjedde da? Det som skjedde var at jeg nesten helt uventa satte i gang med å kline med det som da ble min nåværende kjæreste. Vil gjerne gjenoppleves ^.^ aha, i see.. ville opplevd mitt første kyss med dama mi og Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ville reist tilbake i tid, tatt med meg en datamaskin og vist den frem til de folka som laget de første datamaskinene. Så drar jeg frem i tid igjen, og tar en titt på hw.no. Der ser jeg at den nye optiske 10 000 kjerneprosessoren er blitt lansert. Har tenkt på det samme, men du vil ikke forandre nåtiden, fortiden er jo allerede skrevet og hvis du reiser tilbake i tid så har du jo bidratt med forandringene dine per idag, så kanskje du er ansvarlig for at dual-/quadcore CPUene er. Altså er det umulig å endre fortiden og nåtiden. Ja, det er en interesant tanke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Det er selvfølgelig min teori, men jeg synes nå at den er nokså vanntett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå