Moder8tor Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er stadig på jakt etter bra sanger, og trenger enda fler! Her kan du dele dine favoritt sanger/band. Mitt eget bidrag: Oral Bee - Penger Oral Bee - Mitt image som pimp Oral Bee - Den breiale stilen (Nesten) Alle sanger fra Weird al Yankovic Placebo - Daddy Cool Lættis weed - Phantom 08 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Jeg er stadig på jakt etter bra sanger, og trenger enda fler! Her kan du dele dine favoritt sanger/band. Mitt eget bidrag: Oral Bee - Penger Oral Bee - Mitt image som pimp Oral Bee - Den breiale stilen (Nesten) Alle sanger fra Weird al Yankovic Placebo - Daddy Cool Lættis weed - Phantom 08 fete låter:) men min favoritt er DJ TONKA - THE NIGHT Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Litt vel random og oppbrukt tråd, men jeg er enig med placebo - daddycool Jeg har ingen absolutte favorittsanger, men for tiden går det mye i Pink Floyd - Another brick in the wall (Live in berlin 1990) , noe mer av Pink Floyd. Blir også en del random sanger som bland annet: Kate ryan Skambankt Tristania og myyye mer... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Nå finnes det jo allerede en Hva er ditt favoritt band tråd og flere tråder med nevn din favoritt sang i forskjellige sammenhenger, så denne tråden blir kanskje litt overflødig ... Endret 31. oktober 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg