Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Peller du nese? og andre ekle ting...


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Okey, så jeg er syk fordi jeg IKKE klør meg på kølla hver kveld før jeg legger meg da? Greit...

 

Jeg peller meg i nesa om jeg har buser som ikke kommer når jeg snyter meg. Jeg digger å sove naken, men gjør det som regel bare når jeg er nydusjet og har nokså rent sengetøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neeeeeeeeei!

 

Spiser? Den eneste gangen jeg kan huske jeg spiste en buse, var når jeg gikk i barnehagen. Hele øyeblikket er klart som krystall, og det var som det skjedde for en uke sida. Finger i nese, studere finger, finger med ukjent materiale i munn for nærmere ettersyn.

 

Personlig, om jeg ikke har papir eller noe sted å gjemme dem, sitter jeg å knar dem til de blir harde. Til slutt deler jeg dem opp og sprer dem utover gulvet. Når jeg tenker over det nå, så er det faktisk ganske ekkelt.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Neeeeeeeeei!

 

Spiser? Den eneste gangen jeg kan huske jeg spiste en buse, var når jeg gikk i barnehagen. Hele øyeblikket er klart som krystall, og det var som det skjedde for en uke sida. Finger i nese, studere finger, finger med ukjent materiale i munn for nærmere ettersyn.

 

Personlig, om jeg ikke har papir eller noe sted å gjemme dem, sitter jeg å knar dem til de blir harde. Til slutt deler jeg dem opp og sprer dem utover gulvet. Når jeg tenker over det nå, så er det faktisk ganske ekkelt.

 

Du er eklere enn meg! Høøhøhøhøhø.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...