indie Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Okey, så jeg er syk fordi jeg IKKE klør meg på kølla hver kveld før jeg legger meg da? Greit... Jeg peller meg i nesa om jeg har buser som ikke kommer når jeg snyter meg. Jeg digger å sove naken, men gjør det som regel bare når jeg er nydusjet og har nokså rent sengetøy. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Bare for å tilføye så antar jeg at de fleste i denne tråden tar trådstarter med en klype salt? Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Jeg piller nese. Spiser ikke. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Alle må jo pille i nesa så den er ren for buser og snørr og sånt. Ha papir klar så går det rent for seg Alle promper også ^^ det bare spørs hvor og når Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Jeg blir helt overrasket over hva som er unormalt i jenters øyne. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det som er med jenter de legger lag på lag med "bli pen" pulver, og høytider seg selv så mye. Vi mannfolk er liksom bøttetømmer vil liksom. Uten det at jeg rakker ned på Damenes legme. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Peller meg i nesa hvs jeg føler jeg trenger det, men unngår det i offentlighet. Vasker meg på hendene hvis jeg har tatt på lillemann, selv om jeg egentlig ikke trenger det. Er bare blitt en vane. Sover sjelden naken, utenom i natt da, men det var et unntak.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Er jo bare digg å grave ut litt ulumskheter! Men sitter ikke åpenbart foran alle og enhver og graver. KUN for meg selv! Spørsmålet er heller: Hvor gjør dere av ulumskhetene etter at dere har høstet dem? Endret 8. november 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Kaster dem på egnet sted. Hvis egnet sted ikke er tilgjengelig, spiser jeg. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Neeeeeeeeei! Spiser? Den eneste gangen jeg kan huske jeg spiste en buse, var når jeg gikk i barnehagen. Hele øyeblikket er klart som krystall, og det var som det skjedde for en uke sida. Finger i nese, studere finger, finger med ukjent materiale i munn for nærmere ettersyn. Personlig, om jeg ikke har papir eller noe sted å gjemme dem, sitter jeg å knar dem til de blir harde. Til slutt deler jeg dem opp og sprer dem utover gulvet. Når jeg tenker over det nå, så er det faktisk ganske ekkelt. Endret 8. november 2008 av AnaXyd Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Vasker buser, spiser naken og sover med en pikk. Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Neeeeeeeeei! Spiser? Den eneste gangen jeg kan huske jeg spiste en buse, var når jeg gikk i barnehagen. Hele øyeblikket er klart som krystall, og det var som det skjedde for en uke sida. Finger i nese, studere finger, finger med ukjent materiale i munn for nærmere ettersyn. Personlig, om jeg ikke har papir eller noe sted å gjemme dem, sitter jeg å knar dem til de blir harde. Til slutt deler jeg dem opp og sprer dem utover gulvet. Når jeg tenker over det nå, så er det faktisk ganske ekkelt. Du er eklere enn meg! Høøhøhøhøhø. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Bare for å tilføye så antar jeg at de fleste i denne tråden tar trådstarter med en klype salt? Hva betyr det egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Bjartfinn Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hvorfor skal man vaske seg når man tar på køllen? Vil tro køllen er reinere enn hendene. Da må man stå opp å vaske kuken da xD 2 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 HAHAHA! Ingenting er som å dra fram to år gamle tråder, eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå