Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Peller du nese? og andre ekle ting...


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hallo folkens! Typen min innrømmet at han gjør disse tingene. Er det normalt?

 

Peller du deg i nesa når ingen ser deg? Spiser du det?

Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene?

Sover du naken? Eller er det bare ham..?

 

Wow, hvis du ikke sover naken, vil jeg påstå du går glipp av noe vesentlig :) Er bare noe herk med boxere ass. Visse folk må roe ned på krava, geez

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Noen OT-poster er også slettet.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Tror jeg piller meg i nesen ihvertfall daglig! Og tissen min er enda nesten like interessant å fikle meg som da jeg var 5 år.

 

Å spise nese-gugget derimot er udigg. Det gjør man når man er liten.

 

Sove naken gjør jeg akkurat som jeg føler for. Blir lite av det på vinterstid! Gidder heller ikke vaske hendene hver gang jeg har vært borti "velsemann", da hadde hendene mine blitt skrukkete...

Lenke til kommentar

Haha, ja du skulle bare vist hvor creepy babene(som ser ut som en iskrem MED sminke), ser ut uten sminke. Er så mye grofy blant menneskene at man ikke har ord for det. Litt morsomt å se på enkelte som pudrer seg som å de hadde ligget 20 min på grillen.

 

Også når de får av seg sminken ser de faen meg ikke ut. Og ja jeg måtte bare nevne det, for merker "perfekte" eller uperfekte kvinner har en tendens til å se fint på alt. Mens på bunnen i det store bassenget er de faen ikke noe bedre selv! ^^

Lenke til kommentar
Utrolig, jeg satt faktisk og gravde etter gull når jeg så denne tråden. :p

 

Ble du rik? :p

 

Peller da nese om det er noe som ikke kommer ut ved snyting og sånn. Synes ikke det gjør så jævlig mye egentlig og man vasker da hendene etterpå. Spiser dog ikke busene, er ikke så begeistra for junkfood og har mat i kjøleskapet.

 

Jeg tar også på Frydepinnen© etter at jeg har lagt meg. Er da singel, bor et stykke uti skauen og det er ingen andre her som gjør det for meg.

 

Sover naken om jeg har fyrt opp litt for mye i peisen, ellers så blir det litt for kaldt her til det.

Lenke til kommentar

Ja. Ja. Ja.

Det er ubehagelig å ha harde buser i nesa, de må ut. Synes synd på folk som ikke kan ta dem ut fordi de er for fine til å pelle seg i nesa(løgnere, dere peller dere i nesa).

Med mindre typen din dusjer sånn en gang i uka, er ikke penisen eller resten av det fæle skittenområdet som boksershortsen hans dekker noe farlige greier. Er da strengt tatt mye mer behagelig å sove naken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...