Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Peller du nese? og andre ekle ting...


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Gjest Miss Booger

Hallo folkens! Typen min innrømmet at han gjør disse tingene. Er det normalt?

 

Peller du deg i nesa når ingen ser deg? Spiser du det?

Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene?

Sover du naken? Eller er det bare ham..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo folkens! Typen min innrømmet at han gjør disse tingene. Er det normalt?

 

Peller du deg i nesa når ingen ser deg? Spiser du det?

Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene?

Sover du naken? Eller er det bare ham..?

 

 

Trodde ikke folk måtte spørre om dette... Tror 90% av befolkningen gjør det, riktignok er det vel ikke så mange som spiser det men.. At man tar seg på tissen etter man har lagt seg, det er helt normalt.. Det hadde derimot vært unormalt å stå opp og vaske seg..

Lenke til kommentar
Hallo folkens! Typen min innrømmet at han gjør disse tingene. Er det normalt?

 

Peller du deg i nesa når ingen ser deg? Spiser du det?

Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene?

Sover du naken? Eller er det bare ham..?

 

Peller nese på dass og vasker hendene ettre på.

 

tar glatt en runk eller fire uten å vaske hendene før jeg står opp dagen etter. Eventuelt feier over et kvinnemenneske og dusjer ikke før jeg står opp påfølgende dag.

 

Sover seff naken. Herrgud heller! Er jo trangt, klamt og masete å sove med klær på!

Lenke til kommentar

Jeg tok en har og lang en i dag, en busseman asså x)

 

Jeg piller nesen, men bare når ingen andre ser på.

 

Og ja jeg vasker hendene etter jeg har tatt på køllen om natten. Men det er fordi jeg står opp å pisser på morgenen. Og regner med at det er normalt å vaske hendene etter man har pisset?

Lenke til kommentar
Og ja jeg vasker hendene etter jeg har tatt på køllen om natten. Men det er fordi jeg står opp å pisser på morgenen. Og regner med at det er normalt å vaske hendene etter man har pisset?

 

Det spørs jo hvem som pisser ;) vist dama de holder og du pisser. så må hun vaske. Eller så kan du jo sette deg ned på dassen eller ta å pisse i dusjen :p hehe

 

mange muligheter

Lenke til kommentar

Vil tro de aller fleste gjør det på lista der, foruten om å spise snørret sitt da. Det er slik man gjorde når man var fem.

 

Hvis du synes typen din er ekkel fordi han tar på pikken sin uten å vaske seg etterpå og sover naken så er det du som er unormal frøken. Man må da for svarte kunne ta på sin egen kropp uten å måtte vaske seg etterpå!

Lenke til kommentar

dettte forekommer.. men helst når jeg sprader rundt i bokseren hjemme.. peller helst nese med papir og kaster det.. det smaker ikke så godt..

 

 

:p:blush::sick:

 

 

Tar meg aldri nesa, men bruker ofte å såve naken eller ta en runk om kvelden å ikke vaske før om morgenen.

har av erfaring funnet ut at dette er som å pisse på seg for å holde varmen..

 

edit: det er langt inn på dass for å hente papir og det er rart å ha en dassrull stående på rommet. så jeg pleier å finne en teskjorte på gulvet.. :whistle:

 

edit2: jeg har pisset på flaske for å ikke vekke andre. det viste seg å være sers vanskelig. vanlige flasker er det en kunst å treffe i(små åpninger), mens andre må tømmes når man er halveis. å pisse på en øllflaske uten trakt klarer de bare på film..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke kvinnemennesker helt forstår hva det innebærer med utvendig utstyr, og justeringen det både titt og ofte krever. Det er altså desverre ikke slik at utstyret alltid holder seg pent på plass der det burde være. Dette gjelder SPESIELT når man skal sove. Det er faktisk ikke noe digg å få bjellene i klem mellom en boxer som krøller seg sammen når man ligger å ruller rundt i senga i halvsøvne.

Endret av likferd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...