Gjest Miss Booger Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hallo folkens! Typen min innrømmet at han gjør disse tingene. Er det normalt? Peller du deg i nesa når ingen ser deg? Spiser du det? Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene? Sover du naken? Eller er det bare ham..? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Det du nevner her er mere normalt en du aner men sammen med de mere pertentlige menneskene så forsvinner disse uvanene i massene og ingen vil i hvertfall ikke inrømme noe av dette på forespørsel. Lenke til kommentar
Bramle Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene? Det kan du banne på at ALLE med tiss gjør. 2 Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hallo folkens! Typen min innrømmet at han gjør disse tingene. Er det normalt? Peller du deg i nesa når ingen ser deg? Spiser du det? Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene? Sover du naken? Eller er det bare ham..? Trodde ikke folk måtte spørre om dette... Tror 90% av befolkningen gjør det, riktignok er det vel ikke så mange som spiser det men.. At man tar seg på tissen etter man har lagt seg, det er helt normalt.. Det hadde derimot vært unormalt å stå opp og vaske seg.. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hvorfor skal man vaske seg når man tar på køllen? Vil tro køllen er reinere enn hendene. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Å stå opp for å vaske hendene bare fordi man fikler med morrabrødet halvveis i drømmeland er ganske ekstremt. Å pille seg i nesa er noe sikkert 95% av befolkningen gjør, ikke alt man kan få ut ved å snyte seg, enkelte ganger er det harde saker der oppe . Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Utrolig, jeg satt faktisk og gravde etter gull når jeg så denne tråden. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Hallo folkens! Typen min innrømmet at han gjør disse tingene. Er det normalt? Peller du deg i nesa når ingen ser deg? Spiser du det? Tar du på tissen når du har lagt deg, uten å stå opp og vaske hendene? Sover du naken? Eller er det bare ham..? Peller nese på dass og vasker hendene ettre på. tar glatt en runk eller fire uten å vaske hendene før jeg står opp dagen etter. Eventuelt feier over et kvinnemenneske og dusjer ikke før jeg står opp påfølgende dag. Sover seff naken. Herrgud heller! Er jo trangt, klamt og masete å sove med klær på! Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Ja. Ja. Ja. Hvis den er rein nok til at dama kan suge den, er den faenmeg rein nok til at jeg slipper å vaske henda etter å ha tatt på den. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Utrolig, jeg satt faktisk og gravde etter gull når jeg så denne tråden. Jeg og! Fant ikkenoe da.. Lenke til kommentar
::PK:: Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg tok en har og lang en i dag, en busseman asså x) Jeg piller nesen, men bare når ingen andre ser på. Og ja jeg vasker hendene etter jeg har tatt på køllen om natten. Men det er fordi jeg står opp å pisser på morgenen. Og regner med at det er normalt å vaske hendene etter man har pisset? Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Og ja jeg vasker hendene etter jeg har tatt på køllen om natten. Men det er fordi jeg står opp å pisser på morgenen. Og regner med at det er normalt å vaske hendene etter man har pisset? Det spørs jo hvem som pisser vist dama de holder og du pisser. så må hun vaske. Eller så kan du jo sette deg ned på dassen eller ta å pisse i dusjen hehe mange muligheter Lenke til kommentar
::PK:: Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jaja. Men dersom du pisser i dusjen, så dusjer du. Det går vell for det samme som å vaskehender? btw, jeg liker ikke pisse i dusjen. Liker ikke tanken på stå i mitt eget tiss, selv om det går ganske fort ned sluken... Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vil tro de aller fleste gjør det på lista der, foruten om å spise snørret sitt da. Det er slik man gjorde når man var fem. Hvis du synes typen din er ekkel fordi han tar på pikken sin uten å vaske seg etterpå og sover naken så er det du som er unormal frøken. Man må da for svarte kunne ta på sin egen kropp uten å måtte vaske seg etterpå! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Slike uvaner har jeg erfaring med at andre også har (etter et par overnattinger), i tillegg til meg. Jeg stikker aldri fingen i nesa i offentlighet, men om jeg har en vask tilgjengelig så gjør jeg det, hele lillefingen i nesa er rekorden min! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Tar meg aldri nesa, men bruker ofte å såve naken eller ta en runk om kvelden å ikke vaske før om morgenen. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) dettte forekommer.. men helst når jeg sprader rundt i bokseren hjemme.. peller helst nese med papir og kaster det.. det smaker ikke så godt.. Tar meg aldri nesa, men bruker ofte å såve naken eller ta en runk om kvelden å ikke vaske før om morgenen. har av erfaring funnet ut at dette er som å pisse på seg for å holde varmen.. edit: det er langt inn på dass for å hente papir og det er rart å ha en dassrull stående på rommet. så jeg pleier å finne en teskjorte på gulvet.. edit2: jeg har pisset på flaske for å ikke vekke andre. det viste seg å være sers vanskelig. vanlige flasker er det en kunst å treffe i(små åpninger), mens andre må tømmes når man er halveis. å pisse på en øllflaske uten trakt klarer de bare på film.. Endret 2. november 2008 av 2ball(s) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg tror ikke kvinnemennesker helt forstår hva det innebærer med utvendig utstyr, og justeringen det både titt og ofte krever. Det er altså desverre ikke slik at utstyret alltid holder seg pent på plass der det burde være. Dette gjelder SPESIELT når man skal sove. Det er faktisk ikke noe digg å få bjellene i klem mellom en boxer som krøller seg sammen når man ligger å ruller rundt i senga i halvsøvne. Endret 2. november 2008 av likferd Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det å spise snott (busemenn) er bra for imunforsvaret. Starter selv dagen med noen ferske og gode buser, 2 bananer og et lunket glass vann. 1 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Sitter godt den ja. Godt tips til de som ikke vil bli syke i løpet av vinteren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå