Gå til innhold

Halloween - Noe interessant å gjøre når tiggerene kommer på døra?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bank dem opp. Hvis de liker det, kan de kalle det knask, hvis ikke kan de kalle det knep. Funker fjell.

For håpe det ikke var noe seriøsitet i det innlegget? Banke dem opp? Hvorfor det egentlig?

Nei nei, jeg var dønn seriøs. Jeg pleier å banke opp småunger på fritida jeg.

Ja men herregud da mann, det er jo klart jeg kødder. Jeg vet ironi funker dårlig over internett, men allikevel...

Lenke til kommentar

Halloween er en latterlig teit amerikansk skikk som virkelig har begynt å vokse fram i norge bare de siste få åra...triste greier!

Anyways, før hadde jeg og en kamerat det morsomt med vanngevær på halloween...sinnsykt kaldt, men ikke fullt så kaldt for oss som dem som bestemte seg for å tigge :p .

Har også hørt om unger som har blitt bombadert av paintballs/softguns, men det kan fort ta litt av og ende dårligere enn man hadde håpet.

Endret av Dkdaffy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Kom et par i går. Endte med at når de ringte på, sto jeg klar i annen etasje med en del vannballonger og kastet på dem ut av vinduet.

Det var morsomt det :)

:!: Genialt!

Lenke til kommentar

pranks på halloween gikk litt galt i år. ble anmeldt for noe jeg ikke hadde gjort. gruer meg litt til avhør... : | gikk å kasta litt egg men ikke på folk eller hus . så hadde det kommet en stor gjeng på rundt 20 stk å hevet på lærern deres , ( NABOEN ) så , tja .... får se til neste år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...