PHP_Yoghurt Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Halloween er for små drit-unger. (min mening:p) Hadde vært tøft å si , når de kommer på døre "knep" så kaster du egg etter dem.. Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Bank dem opp. Hvis de liker det, kan de kalle det knask, hvis ikke kan de kalle det knep. Funker fjell. For håpe det ikke var noe seriøsitet i det innlegget? Banke dem opp? Hvorfor det egentlig? Nei nei, jeg var dønn seriøs. Jeg pleier å banke opp småunger på fritida jeg. Ja men herregud da mann, det er jo klart jeg kødder. Jeg vet ironi funker dårlig over internett, men allikevel... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen kom på døra mi i dag Er ungene så late i Ålesund? Jada. Det er ikke akkurat forsvarlig og sende 8'åringer ut på veien her... Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Jeg ga den hver sin Reddik... tror ikke de likte det. For meg kan de bare holde den der halloween dritten i Usa , den hører ikke hjemme her. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kom faktisk ingen barn til oss i går. ble faktisk litt skuffet Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det kom ingen hit heller. Det er en bra ting med tidslås på døra til oppgangen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Ingen kom til oss men hva gjorde dere i går kveld da dere som hadde tenkt til og skremme ungdommen fra vettet ?? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi endte opp med å se noen skrekkfilmer og så var det kveld. Lenke til kommentar
Dkdaffy Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Halloween er en latterlig teit amerikansk skikk som virkelig har begynt å vokse fram i norge bare de siste få åra...triste greier! Anyways, før hadde jeg og en kamerat det morsomt med vanngevær på halloween...sinnsykt kaldt, men ikke fullt så kaldt for oss som dem som bestemte seg for å tigge . Har også hørt om unger som har blitt bombadert av paintballs/softguns, men det kan fort ta litt av og ende dårligere enn man hadde håpet. Endret 1. november 2008 av Dkdaffy Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Nå er ikke jeg noe fan av Halloween, men jeg synes det er for galt å gå fysisk til verks på små barn, derimot litt større snørrunger som er litt oppi barneåra kan man kanskje ha det litt artig med, men. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Vi endte opp med å se noen skrekkfilmer og så var det kveld. haha jeg så på Ali G, innit og Ali g Indahouse artig Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kom et par i går. Endte med at når de ringte på, sto jeg klar i annen etasje med en del vannballonger og kastet på dem ut av vinduet. Det var morsomt det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kom et par i går. Endte med at når de ringte på, sto jeg klar i annen etasje med en del vannballonger og kastet på dem ut av vinduet.Det var morsomt det :!: Genialt! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kom et par i går. Endte med at når de ringte på, sto jeg klar i annen etasje med en del vannballonger og kastet på dem ut av vinduet.Det var morsomt det Jeg forventer at du pissa i ballongene før du heiv dem ut? Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 pranks på halloween gikk litt galt i år. ble anmeldt for noe jeg ikke hadde gjort. gruer meg litt til avhør... : | gikk å kasta litt egg men ikke på folk eller hus . så hadde det kommet en stor gjeng på rundt 20 stk å hevet på lærern deres , ( NABOEN ) så , tja .... får se til neste år. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hmm. En spøk gikk for langt i går. I 3 tiden var jeg i Tønsberg og skulle plage en kompis. Kasta en CS-GasGranat... Hehe! Var så stilig! Brannvesenet kom! Og så purken.... PS: Dont feed the Troll, (thats me). Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 så masse unger men kom ingen til oss så masse godteri på meg som mamma hadde kjøpt inn mohahaha Lenke til kommentar
Jan_Erik Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 "nei, jeg skal ike ha noe" sa jeg og lukka døra da det kom noen unger her igår.. Haloween kan brenne Lenke til kommentar
pululf Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når de kommer på døra, så ha på deg en hockeymaske og si "Vil du se motorsagen min?" Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 si: "Nei jeg har ikke godteri, men har brødskive med nuggati viss dere vil ha det?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå