rsagneskar Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Skal kjøpe meg fotball sko for pris fra ca 500-1000. er det noen sko dere anbefaler?? har tengt på disse er di anbefalt?? http://www.torshovklubb.no/design02/detail...87&dept=201 ps: er platfotet så må helst ha sko med demping i hælen vil helst ha rask hjelp:) Endret 31. oktober 2008 av rsagneskar Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Disse er de beste skoene jeg har brukt noensinne til innefotball. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 er det andre som anbefaler noen sko?? Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg anbefaler de skoene du selv foreslo. Jeg har ikke prøvd dem selv på meg, men holdt et par sko Ellers leser jeg på nettet at veldig mange anbefaler de skoa. Lenke til kommentar
rsagneskar Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 (endret) okey:D Endret 5. november 2008 av rsagneskar Lenke til kommentar
Henrikssen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Har de skoene du anbefalte, veldig gode sko, som er behagelig og god ! Lenke til kommentar
Ulriksen Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Gode sko de du selv foreslo, men vet ikke hvordan de er med tanke på platfotet. Jeg er platfot og bruker disse Linky, beste skoene jeg har hatt, god demping og sitter perfekt på foten. Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Disse er de beste skoene jeg neoen gang har brukt. Lenke til kommentar
eXtREmeGh0sT Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har sjøl Nike Air Zoom Control II FS og syns de er den beste og deiligaste skoen eg har hatt Anbefaler den ! Lenke til kommentar
Neville Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Nike Air Zoom Control II er en VELDIG god sko til innendørsbruk. Det er en helt fantastisk demping i helen og di er rellativt brede. Har aldri hatt vondt noen steder på foten når jeg har brukt de, så de er nok veldig å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå